To obtain this category cuts of 7m 18s were required
- men den er i fullscreen, si?
Jack
To obtain this category cuts of 7m 18s were required
I bought this based on a review I read which said it was fully uncut. It isn't The acid scene is definitely cut. You see "Fatty" start to pour the acid, but you don't see it actually burning into the victim's head. I know it's cut because I still have a Greek tape of it. Very disappointing as the quality is no better than my tape, either.
- men den er i fullscreen, si?
De scener, som har været fjernet fra den klippede udgave er så i ringere billedkvalitet - man kan tydeligt se overgangen - men de ér der.
Nej, du gør ikke! Du elsker at stjæle glæder fra andre mennesker, slik fra små børn, videokassetter fra fulde mennesker!Jack J skrev:Jeg føler mig også beskidt.
togsverd skrev:Nej, du gør ikke! Du elsker at stjæle glæder fra andre mennesker, slik fra små børn, videokassetter fra fulde mennesker!
togsverd skrev:Har du set filmen? Fortæl mig lige, om den er så fed, som jeg husker (det meste af) den...
togsverd skrev:... og giv mig så dit eksemplar, så er vi kvit...
Jack J skrev:Togsvend, har du (tre år efter du spurgte efter den) fundet BLOOD DEBTS??? Ellers så kan du byde på den på eBay lige nu og de næste tre dage. Det er det japanske bånd, der er på auktion. Jeg har det selv og det er den bedte udgivelse af filmen, der findes.
http://cgi.ebay.com/BLOOD-DEBTS-1984-Te ... 19c00f4297
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst