• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
22 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf gorzelak » ons 27. feb 2008 11:52

Mht. spørgsmålet om aktiviteten i forummet - og jeg håber du undskylder, Nicolai, at tråden er kommet til at stritte i mange retninger i forhold til dit oprindelige emne - så er jeg ret enig med Skøtt. Jeg synes egentlig, det kører helt fint herinde for tiden.

Jeg så selvsagt gerne, at der kom flere indlæg, men for mig er det også helt fint, at der kommer 10 indlæg om dagen - og jeg læser i øvrigt heller ikke alt, hvad der bliver skrevet. Vi har ikke gjort voldsomt meget for at promovere forummet på nettet, og selv hvis vi gjorde, tror jeg ikke, man skal forvente et aktivitetsniveau tilnærmelsesvist i retning af de store, udenlandske fora. Men så er der jo - heldigvis - de store, udenlandske fora.

Jeg sætter pris på, Jack - og jeg siger det helt uden ironi - at du bekymrer dig så meget for forummets trivsel. Men jeg forstår også godt lidt, hvor Caspar vil hen med sit indlæg. Hyppige, sarkastiske konstateringer af, hvor ufatteligt lidt der sker, og jævnlige småvrisne indlæg om hvor dovne folk er, hjælper ikke ret meget. Og du (og Gynther) er dælme kommet med mange af slagsen igennem tiden.

Dels synes jeg ikke, det er rigtigt - for jeg synes, aktivitetsniveauet er ok, diskussionsemnerne taget i betragtning - og dels lyder det i længden mere som sure opstød, der ikke kan bruges til ret meget.

Du må gerne skrive dem, selvfølgelig, hvis du trænger til at komme af med noget. Men hvis du virkelig brænder for, at folk skal skrive flere indlæg - og her taler vi altså folk, der befinder sig uden for den hårde klike af gutter, der har udvekslet x-rentals - tror jeg, det er den forkerte vej at gå. På mig har de i al fald lidt den modsatte effekt. Vil man have flere indlæg fra flere læsere på forummet, er der kun én vej at gå - og det er, tror jeg, at skrive nogle flere saglige, seriøse indlæg selv. Jeg kan ikke sammenligne med de udenlandske fora, for jeg frekventerer dem sjældent - men personligt vil jeg hellere have et forum med 10-15 fredsommelige indlæg om dagen end et forum med 50-100 indlæg, hvor folk ryger i totterne på hinanden om fuldkomment latterlige detaljer.

Nicolai må hjertens gerne poste indlæg om journalistiske svipsere på DR2, hvis han har lyst til det - men det siger vel også sig selv, at emnet ikke ligefrem har et vildt potentiale til at afføde kommentarer? Det tror jeg egentlig heller ikke, Nicolai har haft nogen forventninger om.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Re: Jon Stewart? Er han stand-in for Kurt Strand?

Indlægaf gorzelak » ons 27. feb 2008 12:04

Nicolai skrev:
Skøtt skrev:Har jeg sagt jeg havde et problem?

I øvrigt får man nogle gange indtryk af, at der foregår mere inde bag murene på Uncut-redaktionen end ude i det åbne på forummet. Igen er det muligt, at jeg tager (grueligt) fejl, og igen skal jeg i så fald beklage meget. Hvorom alt er, så lad det være en opfordring til Uncuttere i det hele taget om i højere grad at deltage i trådene på forummet - og selv at oprette nye tråde. Og så glæder jeg mig ellers meget til at se, hvad I har i ligposen til os sultne læsere næste gang. :D

Opfordringen er hermed ude i landskabet, og jeg har fluks gjort noget ved sagen selv og skrevet ET INDLÆG.

Der er ingen hemmelig, super-livlig uncut-diskussionsklub, selvom vi rigtignok har en intern del af forummet, hvor vi tilbeder den store Over-Zombie.
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 27. feb 2008 12:45

gorzelak skrev:Mht. spørgsmålet om aktiviteten i forummet - og jeg håber du undskylder, Nicolai, at tråden er kommet til at stritte i mange retninger i forhold til dit oprindelige emne - så er jeg ret enig med Skøtt. Jeg synes egentlig, det kører helt fint herinde for tiden.

Arh tænk ikke på det Gorzelak. :wink: Dette er MEGET mere spændende end mit oprindelige indlæg, og forhåbentligt også konstruktivt, og en del af charmen ved forummet består, for mig at se, netop i de afstikkere som indholdet i folks indlæg kan afføde på trådene. :D
gorzelak skrev:Nicolai må hjertens gerne poste indlæg om journalistiske svipsere på DR2, hvis han har lyst til det - men det siger vel også sig selv, at emnet ikke ligefrem har et vildt potentiale til at afføde kommentarer? Det tror jeg egentlig heller ikke, Nicolai har haft nogen forventninger om.

Nope, none whatsoever. :wink:
gorzelak skrev:Der er ingen hemmelig, super-livlig uncut-diskussionsklub, selvom vi rigtignok har en intern del af forummet, hvor vi tilbeder den store Over-Zombie.

The Wicker Vang? :roll:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf gorzelak » ons 27. feb 2008 12:53

Nicolai skrev: The Wicker Vang? :roll:

Præcis... det er derfor, I aldrig hører fra uncutterne. Vi futter dem af én for én i den store strå-Vang ved vores årlige majfest.
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Gynther Meyer » ons 27. feb 2008 21:53

Skøtt skrev:kunne sidestille med Jacks første indlæg, hvilket kunne give et hint af hvorfor trådene dør så hurtigt som de gør...

Hah! Det sjove er jo så, at netop på grund af mit indlæg, så kom denne tråd i gang med denne debat.
Brugeravatar
Gynther Meyer

Geografisk sted: 5 min før sprogrevisionen i '48
  • Hjemmeside

Indlægaf Gynther Meyer » ons 27. feb 2008 21:58

gorzelak skrev:Jeg sætter pris på, Jack - og jeg siger det helt uden ironi - at du bekymrer dig så meget for forummets trivsel. Men jeg forstår også godt lidt, hvor Caspar vil hen med sit indlæg. Hyppige, sarkastiske konstateringer af, hvor ufatteligt lidt der sker, og jævnlige småvrisne indlæg om hvor dovne folk er, hjælper ikke ret meget. Og du (og Gynther) er dælme kommet med mange af slagsen igennem tiden.

Først tak. Og dernæst; jeg er ikke ening. Nogle gange er man nødt til at sige til folk, at de skal tage sig sammen og gøre noget. Det nytter ikke blot, som du foreslår, selv at skrive indlæg. Forældrer, der vil have deres afkom til at rydde op på værelset, opnår ikke nødvendigvis dette ved blot selv at gøre rent i resten af huset. Nogle gange er de nødt til at sige at de skal rydde op. :wink: Same difference.
Brugeravatar
Gynther Meyer

Geografisk sted: 5 min før sprogrevisionen i '48
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » tors 28. feb 2008 00:27

Gynther Meyer skrev: Det nytter ikke blot, som du foreslår, selv at skrive indlæg. Forældrer, der vil have deres afkom til at rydde op på værelset, opnår ikke nødvendigvis dette ved blot selv at gøre rent i resten af huset. Nogle gange er de nødt til at sige at de skal rydde op. :wink: Same difference.

Same difference? Jeg tør slet ikke spørge om, hvem der så er far, mor og børn i forumsammenhæng. :wink:

Anyways, som sagt synes jeg sådan set, det går ok med forummet - og derfor tror jeg egentlig bare, at jeg herefterdags vil læse elegant hen over diverse indlæg om, hvor kedeligt der er herinde, og frejdigt overlade dén debat til dem, der synes, at der er et problem.
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Foregående

Skriv et svar
22 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Sniksnak