• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
2 indlæg • Side 1 af 1

Luftvåbnets UFO-arkiv online

Indlægaf Vang » ons 28. jan 2009 17:56

The cigarette smoking man har fået et klask i nakken og forsvaret har netop offentliggjort de danske arkiver med ufo-indberetninger fra 1978 til 2002 på nettet. SUFOI har siden 2002 registreret ufoer over Danmark. Hvem der gjorde før 1978 har jeg ingen anelse om. Spielberg?

Filen fylder 329 sider (30 MB, pdf) og kan hentes her: http://forsvaret.dk/FTK/Flyvev%C3%A5bnets%20historie/Documents/UFO_materiale.pdf

Nu ved jeg godt, hvad jeg skal lave i aften :lol:
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf kristian » ons 28. jan 2009 20:58

Det er jo fantastisk litterær læsning. Jeg nød især historien om den uidentificerede ballon fra Ho Fåremarked :shock: (Side 213 i dokumentet).

Det er samtidig mærkværdigt at samtlige hjemmehjælpere på 50+ alle vurderes som troværdige - hi hi....

Der er ligeledes en fantastisk beskrivelse på side 229 i dokumentet.

"Genstanden iagtaget i ca. 30 min. Hvorunder den manipulerede med iagttageren og hans søns hjerner" :lol:

Kilden er beskrevet således "Afslørede stort kendskab til sagen - men må betegnes som tvivlsom"

Spielberg go home!!!
Brugeravatar
kristian

Geografisk sted: Odense C

Skriv et svar
2 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Sniksnak