Member-X skrev:There was something about that clip that didn't quite sit right with me. So I downloaded the clip and enhanced it as much as I could. A I was right, there was something! Or rather someone.. See for yourself.
Death to Britney Spears, kill the little slut
Kill Madonna too and then fuck her in the butt
Fuck Mariah Carey, death to Sheryl Crowe
They can kiss each other on the camel toe
50 Cent's a fag, so is Kanye West
Shooting hot sperm on each others' chest
Ibzen1 skrev:Nå men til ære for dig er her en helt fantastisk video med et band jeg skal se til sommer.
http://video.universalrepublic.com/?pli ... 5001&aid=0
Jack J skrev:Member-X skrev:There was something about that clip that didn't quite sit right with me. So I downloaded the clip and enhanced it as much as I could. A I was right, there was something! Or rather someone.. See for yourself.
Jack J skrev:Diabolik, HÆVN UDEN NÅDE/Un Condé /L'Uomo Venuto da Chicago/Confessions of a Blood Cop er den ude på DVD? Jeg har søgt (lidt), men kan ikke finde den.
Jack J skrev:Der stod forresen, at du har "Danmarks største videosamling".
Jack J skrev:Hvor mange videoer har Ibsen egentligt?
Morten Reesen skrev:Hej Hans-Jørn.
[...] det var en udsøgt fornøjelse. Havde helt glemt Hununlven Ilse & co.![]()
Bedste hilsner,
Morten
Diabolik skrev:Jack J skrev:Diabolik, HÆVN UDEN NÅDE/Un Condé /L'Uomo Venuto da Chicago/Confessions of a Blood Cop er den ude på DVD? Jeg har søgt (lidt), men kan ikke finde den.
Jeg kender ikke til nogen engelsk venlig udgave... Jeg tror nok, at den er vist ude i Frankrig!
Diabolik skrev:Så fik man da prøvet det også!!![]()
Highlight var at se ham Morten Reesen gå fuldstændig amok... Jeg har aldrig set noget lignende!!! På godt jysk: Han helt ovre det!!!
Inden interviewet gik han bunkerne igennem og holdte enkelte covers op og halvvejs råbte til produceren eller hver der nu var i nærheden, at den og den kunne han godt huske fra sin barndom!!! STORT!!!
Efter interviewet kom han glædestrålende ud til os der sad i køkkenet og viste gud og hvermand coveret til Ilse - Huntigeren fra Sibirien og bedyrede; 'Jamen, er den ikke fantastisk!'... Sjovest var det dog, da han viste den til en der sku' på senere og som tydeligvis var ret nervøs, som om det sku' ta' nervøsiteten... Værs'go, her har du Dyanne Thorne's babbelutter lige op i 5-øren!!!![]()
Jeg er imponeret... Han er sgu't så tov'lig, ham Reesen!!!!!!
/D
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster