• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
16 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Slut på Tartan

Indlægaf Jack J » ons 28. maj 2008 16:49

Tartan US lukker:

http://www.varietyasiaonline.com/kaijus ... TAN-CLOSED

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 28. maj 2008 17:01

Ja, det er trist... :(
bliver spændende at høre, hvem der køber indboet.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » ons 28. maj 2008 17:14

Ja. Og ja. Bemærk iø, at der kun er tale om den amk. afdeling. Tartan er jo som bekendt et britisk selskab og hovedselskabet forsætter (så vidt jeg har læst) uden videre. Men det betyder jo, at eventuelt klippede engelske udgaver ikke kommer u/c på den amk. afdeling.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 28. maj 2008 17:15

Jeps, det ved jeg.
Men derfor er det nu stadig trist...
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Skøtt » ons 28. maj 2008 17:25

Hmm, hvad skete der forresten med at Blue Underground var ved at dreje nøglen om, fordi Bill Lustig var sur over at man ikke kunne tjene penge på DVDer? De spytter da stadig film ud i lind strøm...
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » ons 28. maj 2008 17:50

Det har jeg også tænkt på. Ikke at Lustig skal høre et ondt ord fra mig, hvis han har ombestemt sig.

Så længe Anchor Bay kan få lov til at blive ved med at genudsende håbløse udgaver af de samme film igen og igen, så takker jeg højlydt for, at der er nogen, der bare tager det en lille smule seriøst. Senest har Anchor Bays "special edition" af TENEBRE jo vist sig blot at være taget fra den samme, gamle laserdisk-master, som de før har brugt, pumpet op som "fake 16:9".

Nå, det var et sidespring. Jeg skulle lige have luft for galden.

Var der i øvrigt ikke noget med, at BU havde noget italo-crime-halløj på vej?
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Jack J » ons 28. maj 2008 18:11

Thomsen skrev: Senest har Anchor Bays "special edition" af TENEBRE jo vist sig blot at være taget fra den samme, gamle laserdisk-master, som de før har brugt, pumpet op som "fake 16:9".

Som iø også stadig mangler noget footage, som kun findes på dansk (skandinavisk) og hollandsk dvd! Og den nye CREEPERS er også en version, der er kortere end den helt uklippede. Æv.
J
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » ons 28. maj 2008 19:22

Trist med Tartan, men jeg kommer ikke til at savne deres dårlige billedkvalitet. Der var da vist heller ikke ligefrem nogle spændende udgivelser på vej fra dem?

Skøtt skrev:Hmm, hvad skete der forresten med at Blue Underground var ved at dreje nøglen om, fordi Bill Lustig var sur over at man ikke kunne tjene penge på DVDer? De spytter da stadig film ud i lind strøm...

Mener ikke at der har været tale om at dreje nøglen om (endnu). Udgivelserne det sidste års tid har dog næsten udelukkende bestået af titler fra BU og Anchor Bay's bagkataloger, og det er efterhånden længe siden at BU har annonceret nye titler.

Thomsen skrev:Var der i øvrigt ikke noget med, at BU havde noget italo-crime-halløj på vej?

Der var på et tidspunkt planer om Castellari's HIGH CRIME, men den står ikke på listen over kommende udgivelser.

http://twitchfilm.net/site/view/blue-un ... ll-lustig/
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » ons 28. maj 2008 19:34

Mads Jensen skrev:Mener ikke at der har været tale om at dreje nøglen om (endnu).

Jo, der var. En eller anden linkede til det i en tråd:
http://www.forum.uncut.dk/viewtopic.php ... ght=lustig
Og i tråden er der et link til et interview med Lustig, hvor han selv siger, det er ved at være slut.

Men hvem ved, måske det bare kører videre uden ham.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » ons 28. maj 2008 20:01

'Dreje nøglen om'..som i 'slukke for respiratoren', 'skylle ud i lokummet', 'sige farvel og tak' du ved nok. Ligesom Tartan, Panik House, Hong Kong Legends osv.

Lustig taler i begge interviews om at fortsætte selskabet, men uden at udgive nye titler. Altså ikke at BU skal lukke og slukke.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Nicolai » ons 28. maj 2008 20:59

Mads Jensen skrev:Trist med Tartan, men jeg kommer ikke til at savne deres dårlige billedkvalitet.

Nej, den vil ikke blive savnet! Men mit umiddelbare indtryk er, at det har stået værst til med deres PAL-udgivelser. Og de vil jo fortsat udkomme.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Skøtt » ons 28. maj 2008 21:57

Mads Jensen skrev:
Lustig taler i begge interviews om at fortsætte selskabet, men uden at udgive nye titler. Altså ikke at BU skal lukke og slukke.

Hmm, lige på stående fod kan jeg ikke komme på andre nye udgivelser end Eugenie de Sade fra 2008, men lidt kommer der da i ny og næ.
Men ja, det er da irriterende med alle de reissues. Deres Mondo-film er det nu 3. gang de udsender præcis de samme disce af - bare pakket hver for sig. Så føler man sig lidt dum over at have købt den første store box til en halv bondegård...
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Dr. Humpp » tirs 10. jun 2008 18:30

Skøtt skrev:
Mads Jensen skrev:

Hmm, lige på stående fod kan jeg ikke komme på andre nye udgivelser end Eugenie de Sade fra 2008, men lidt kommer der da i ny og næ.
Men ja, det er da irriterende med alle de reissues. Deres Mondo-film er det nu 3. gang de udsender præcis de samme disce af - bare pakket hver for sig. Så føler man sig lidt dum over at have købt den første store box til en halv bondegård...

Jeg fik aldrig købt den store mondo box, men fik idag BU's Shockumentaries Vol. 2 med Africa Addio, Goodbye Uncle Tom og Godfathers Of Mondo (inkl. extras) i tre discs for 70 kr. Det er da lidt svinet af BU, ikke fordi jeg klager...men alligevel.
http://devilution.dk/ (House Of Franco)
Dr. Humpp

Geografisk sted: Olga's House Of Shame aka Amar

Indlægaf Jack J » lør 28. jun 2008 12:13

Så er turen kommet til moderselskabet hjemme i England. Tartan lukker nu endegyldigt:

http://www.hollywoodreporter.com/hr/con ... c60a000cc6

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » lør 28. jun 2008 19:10

Jack J skrev:Så er turen kommet til moderselskabet hjemme i England. Tartan lukker nu endegyldigt:

http://www.hollywoodreporter.com/hr/con ... c60a000cc6

Jack

Hvad faen! de udgiver da ellers en masse fede titler, folk må have for dårlig smag siden de ikke kan løbe rundt :evil:

Mvh

MA
Morbid Angel

Næste

Skriv et svar
16 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Tilbage til Sniksnak