• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
16 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Tegneserier...

Indlægaf Diabolik » tirs 1. sep 2009 17:18

Har altid haft Corben som yndlingstegner og kan huske at jeg lånte DEN af en kammerat og læste den om og om igen, mens jeg lyttede til Jarre's Equinoxe, så glæden var sgu' stor da jeg fik fat i denne uklippede udgave!!!

Billede

Billede

Bare man dog ville filmatisere den... og så Moebius' John Difool!!!!

Moebius: http://video.google.com/videoplay?docid ... 9983020749

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Jack J » tirs 1. sep 2009 17:42

Wauw, den udgave der har jeg aldrig set!! Fantastisk. Hvor har du fået den fra?

Og tusind tak for a linke til den dokumentar!!! Den har været bragt på svensk tv, men jeg missede det halve, så det er kanon. Den er jo fra ARTE tv (tysk/fransk), men jeg ser, at den har engelske undertekster, ved du om det er fan-tekster eller er den udsendt på dvd eller hur?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 1. sep 2009 23:10

I dag kan man iø læse denne nyhedshistorie på Planet Pulp:

http://www.planetpulp.dk/?p=8849

Disney opkøber Marvel
31. august 2009

Variety (og flere andre medier) meddeler, at Disneykoncernen nu køber Marvel for en samlet pris af 4 milliarder dollars.

Disney køber dermed rettighederne til mere end 5000 (ja, fem tusinde) Marvel-figurer, bl.a. naturligvis X-Men, Spider-Man, Iron Man og et utal af andre hæderkronede Marvel-klassikere.

Direktøren for The Walt Disney Company, Robert A. Iger, har udtalt, at opkøbet ikke betyder, at Marvel-navnet opsluges af Disney, men at Disney ønsker at fremme Marvel-brandet i fremtiden.

Det skal blive interessant at følge - mon vi får en Supermule vs. Wolverine?

Hmm, jeg er da ikke så sikker på, det er så allerhelvedes godt, hvis det (børne)familievenlige Disney nu skal bestemme graden af vold og negativitet i diverse superhelte-serier. Deprimerende og rå superskurke som Krybet bliver måske en saga blot? :?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tirs 1. sep 2009 23:31

Jack J skrev:Wauw, den udgave der har jeg aldrig set!! Fantastisk. Hvor har du fået den fra?

Var ved et tilfælde inde i Farao's Cigarer og kom i tanke om at jeg tit havde tænkt på at få fat i den danske udgave og mente at jeg en gang havde læst nogle Frank Brahe-skriblerier hvori han skriver at den også var blevet udgivet i en hardback udgave i forbindelse med Corben's besøg i København... Så jeg spurgte om det var noget de kendte til... sandelig så gjorde ekspedienten det, han havde faktisk lige fået en ind af døren... Jubiii, hvor fa'en er nu dankortet? :LOL:

Jeg mener faktisk, at visse ARTE-udsendelser også sendes med softcodede undertekster... Så jeg tror, at det er en 'officiel' udsendelse!

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » tirs 1. sep 2009 23:45

Herligt med den DEN.

Jo, men ARTE tekster jo kun på tysk og fransk.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » ons 2. sep 2009 11:41

Nu véd jeg hvor jeg læste om hardback-udgaven... Du kender måske fanzinet og har måske endda læst dét... Stay Sick... Kender du det, Jack? Billede Et supergodt blad, men desværre med en ALT for svingende udgivelsesfrekvens!!

Frank Brahe's artikel 'Richard Corben: sex og vold - når det er smukt.
(Stay Sick Magazine #2, s. 39 nederst)

/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » ons 2. sep 2009 15:55

"Et supergodt blad"! Næh, det har jeg vist ikke hørt om. :? Men jeg er sikker på, redaktøren ville blive glad, hvis han hørte din ros. 8)
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » ons 2. sep 2009 20:32

Lidt off-topic, men alligevel... Fik for et års tid siden fat på en lille stak originale amerikanske Cheech Wizard og Junkwaffel hæfter fra 80erne til en billig penge på et bogmarked på Rådhuspladsen. Very nice.

Billede
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 2. sep 2009 20:40

Jeg modtog den her med posten i går. Hva' fa'en er det den minder mig om??? :?

Billede

Pacific Comics Club, 1986
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 2. sep 2009 22:26

Nu har jeg læst den og... hmm... hvor blev Diabolikmanden af??? Han optræder overhovedet ikke i dragten udover på forsiden. Weird. :?
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » tors 3. sep 2009 08:34

GIFTPULVER I ANDERS AND!
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » tors 3. sep 2009 09:52

Skøtt skrev:GIFTPULVER I ANDERS AND!

Så følger der sikkert udpumpningssæt og defilibrator med i de næste blade... man ved jo aldrig, hvad man kan få brug for, når man læser tegneserier.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 3. sep 2009 09:58

Disney er Djævelen.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » tors 3. sep 2009 10:17

Diabolik på dansk (komplet):

Billede
Billede

Dommeren/Judge Dredd (komplet)
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » tors 3. sep 2009 10:23

Jeg har også alle Dommeren/Judge Dredd, som jeg købte, da de udkom, men missede på en eller anden måde fuldstændig, at Diabolik overhovedet udkom i Danmark! Er de i blad- eller pocketbogsformat? (den amk. jeg købte er i pocketbogsformat).
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Næste

Skriv et svar
16 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Tilbage til Sniksnak