• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
27 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf Nicolai » tors 14. maj 2009 19:42

Jack J skrev:Det ka' måske nok synes lettere perverst, at man skal sidde og tygge på slik, der har udseende som en fredet og næsten uddød dyrerace, men det skal du ikke tænke så meget over. »Tappsy« smager hele tiden af mere og hvis jeg en dag kommer til Kina og ser en rigtig panda, vil jeg helt sikkert også guffe ham i mig med det samme!

Og med det indlæg led tråden en stille død... :lol:

Jeg har lige fortæret en pose skolekridt og sidder nu tilbage med den største lyst til at se en skrækindjagende gyserfilm. Der må være en påviselig sammenhæng.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Vang » tors 14. maj 2009 19:54

Jack J skrev:Chokolade er heller ikke godt, for det smuldrer ned på trøjen eller bukserne og bagefter har man de her store brune choko-pletter på tøjet. Æv! Jack

Jo, chokolade er fantastisk. Har heller ikke været meget for det, af samme grund som Jack, men til film er Miniritter Sport perfekte. Kan fås i en pakke med forskellige smagsvarianter. Personlige favoritter yoghurt (smager dejligt syrligt og kunstig... slet ikke som chokolade :wink: ), vollmilch og knusperflakes. Der er også kommet en ny variant med karamel og pakken kan også fås i mørke varianter, men de er ikke gode, da man helt sikkert skal skide efter en halv pakke.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tors 14. maj 2009 20:11

Vang skrev:... pakken kan også fås i mørke varianter, men de er ikke gode, da man helt sikkert skal skide efter en halv pakke.

Jeg elsker mørk chokolade og har ikke problemer med den slags. Måske er jeg bare hærdet.
For tiden hænder det dog sjældent, at jeg spiser slik, mens jeg ser film. Jeg nøjes med kaffen.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tors 14. maj 2009 20:24

Det aldrig udgivne original-indlæg. :lol:

Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 14. maj 2009 20:44

Nicolai skrev:Jeg elsker mørk chokolade og har ikke problemer med den slags. Måske er jeg bare hærdet.

Eller også bekymrer det dig ikke at få store chokolade-fedtpletter på dine bukser. :twisted:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tors 14. maj 2009 20:52

Jack J skrev:Eller også bekymrer det dig ikke at få store chokolade-fedtpletter på dine bukser. :twisted:

Næ, i værste fald får jeg chokoladepletter i hele hovedet. Men det var nu mest, når min kæreste forsøgte at fodre mig med lettere fedtede paradisnødder men ramte ved siden af. :?
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » fre 15. maj 2009 17:09

Nicolai skrev:
Jack J skrev:Det ka' måske nok synes lettere perverst, at man skal sidde og tygge på slik, der har udseende som en fredet og næsten uddød dyrerace, men det skal du ikke tænke så meget over. »Tappsy« smager hele tiden af mere og hvis jeg en dag kommer til Kina og ser en rigtig panda, vil jeg helt sikkert også guffe ham i mig med det samme!

Og med det indlæg led tråden en stille død... :lol:

Jeg har lige fortæret en pose skolekridt og sidder nu tilbage med den største lyst til at se en skrækindjagende gyserfilm. Der må være en påviselig sammenhæng.

Hmm, normalt har jeg det stik modsat; får lyst til guf, når jeg ser film. Ikke omvendt. :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Vang » søn 14. feb 2010 10:20

Opdagede lige denne sjove sodavand i Netto. Det er Frem bryggeriet fra Transylvanien (Ribe), der står bag produktet:
Billede
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf deodato » søn 14. feb 2010 14:44

Damn, læskedrik med lakridssmag. Har aldrig smagt det, men kunne forestille mig, at det bliver lidt vammelt i længden.

Mit ynglings filmslik numero uno er klart saltstænger - de er stærkt vanedannende :wink:
deodato

Indlægaf Vang » søn 14. feb 2010 16:10

Den smager faktisk ikke dårligt. Dufter og smager godt af solbær, men lakridsen kan jeg altså ikke smage?! Som man måske kan se på billedet har den en svag tone af lilla, men ligner ellers en klar sportsvand.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » søn 14. feb 2010 20:11

Min last er de der Toms Guldknas-chokoladenødder - har faktisk svært ved at gå ind i en biografsal uden dem. Evt. suppleret med noget Famile Guf eller lign. Og naturligvis skyllet ned med den gyldenbrune adelsdrik.

Popcorn er jeg faktiks stået mere eller mindre af på. Man blir så salt i munden... :cry:
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » søn 14. feb 2010 20:47

Vang skrev:Opdagede lige denne sjove sodavand i Netto. Det er Frem bryggeriet fra Transylvanien (Ribe), der står bag produktet:
Billede

Herligt!! Lige meget hvordan den smager, så skal den bestemt indkøbes, ene og alene fordi det er en Dracula-drik. :mrgreen:

Søren bør poste den i sin horrorslik-serie. 8)
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Foregående

Skriv et svar
27 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Sniksnak