som tar glæde i andre folks pinsler, eller at se på det,
hvis nogen skulle være i tvivl.
Og min interesse i true cime etc. har intet med at sidde at se snuff film!

Maratonmanden skrev:Og min interesse i true cime etc. har intet med at sidde at se snuff film!
Vang skrev:Maratonmanden skrev:Og min interesse i true cime etc. har intet med at sidde at se snuff film!
Er skam også meget interesseret i den slags, men her sætter jeg en personlig grænse. I 90'erne købte jeg en masse bøger om emnet. Den gang synes jeg det hele var vildt interessant. Men jeg tror måske jeg ville have set en mordervideo, hvis jeg havde haft muligheden. Af nysgerrighed. Heldigvis ikke længere. Nu har jeg faktisk muliheden. Og vælger at sige fra.
Det er da vist i øvrigt ikke et helt ukendt fænomen, at seriemordere filmer eller fotograferer deres gerninger. Kan huske det blev nævnt en del gange på en glimrende CD-ROM, jeg havde. Den hed vist nok In the Mind of a Killer og er produceret cirka 1997.
Maratonmanden skrev:Det med at seriemordere har for vane at filme deres forbrydelser,
er jo temmeligt godt og effektfuldt skildret i McNaughtons Henry!
[...]
Forstår heller ikke folk som samler på serial
killer kunst,
Jack J skrev:Maratonmanden skrev:Det med at seriemordere har for vane at filme deres forbrydelser,
er jo temmeligt godt og effektfuldt skildret i McNaughtons Henry!
[...]
Forstår heller ikke folk som samler på serial
killer kunst,
Ovesen skrev:Jeg synes dog alligevel Vangs argument er en anelse søgt. Så vidt jeg husker udmærker den CD-ROM du omtaler, sig netop ved at have meget detaljerede fotos af Jack the Rippers ofre. Jeg kan godt godtage argumentet, men det kan i sin logiske konsekvens kun føre til hindring af adgang til information
Staal skrev:nu folk er stødte af dets tilstedeværelse.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster