• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
796 indlæg • Side 13 af 54 • 1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 54

Indlægaf Diabolik » lør 8. dec 2007 18:53

AvatarDK skrev:Jeg synes nu de her Wenzel-plakater er smadderflotte, men det er så bare mig :wink:

Ja, som regel er de ekstremt flotte eks. Jernhånden i rædselsnatten, men jeg har set et par stykker, jeg mener det var til nogle peplumfilm, og da så det ud til at farver og figurer bare var kastet på med rund hånd... Han har vel også haft gode dage såvel som dårlige dage... lis'som vi andre!!! :D
/D
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Jack J » tors 3. jan 2008 23:50

Var det noget med EVIL DEAD på plakat fra Pakistan, så er det nu:

http://cgi.ebay.com/THE-EVIL-DEAD-Org-8 ... dZViewItem

Billede

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 4. jan 2008 13:50

Nydelig. :D
Men skal du ikke selv ha' den Jack?
Er lidt for dyr til at jeg vil købe den selv.
Men du vil måske hellere have plakaten fra det pakistanske remake, som uden tvivl eksisterer, og som du sikkert har 17 forskellige udgaver af på dvd/vcd? :wink: :mrgreen:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » fre 4. jan 2008 22:43

Sjovt du sku sige det :mrgreen: :mrgreen: ... jeg købte lige dem her i nat:

Billede

Billede

Okay, det er godt nok ikke Hindi-udgaver af EVIL DEAD (og nej, jeg køber den ikke), men Bollywood, dét er det!

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 8. jan 2008 04:01

Nicolai skrev:Nydelig. :D
Men skal du ikke selv ha' den Jack?
Er lidt for dyr til at jeg vil købe den selv.
Men du vil måske hellere have plakaten fra det pakistanske remake, som uden tvivl eksisterer, og som du sikkert har 17 forskellige udgaver af på dvd/vcd? :wink: :mrgreen:

Faldt sgu lige over et par Thailandsk posters fra EVIL DEAD-filmene!

Billede

Billede

- som jeg heller ikke køber, men cool ser de da ud!!!

Check selv flere hos sælgeren, Warehouse-Posters:
http://stores.ebay.com/Warehouse-Posters

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » tirs 8. jan 2008 11:21

Warehouseposters har haft en hel del af de originale HK posters til Shaw Bros film, men der er efterhånden blevet tyndet godt ud i dem. Thai plakaterne har stort set det samme artwork, selvf bare med thai skrifttegn. Havde selv bookmarket HK posteren til KILLERS ON WHEELS i lang tid, men da jeg så ville købe den var den selvfølgelig væk! Fandt den heldigvis hos en tysk sælger til samme pris.
Billede
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » tirs 8. jan 2008 12:18

Se hvad jeg fandt hos netop Warehouse-posters i nat. Jeg besvimede straks og vågnede op ud på morgenen med fråde om munden. Derefter trykkede jeg straks på "køb" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Billede

Jeg har virkelig været heldig med et par af de mest eftertragtede ad de mørke Hongkong horrorfilm de sidste par dage: I dag denne poster for een af mine absolut favoritter SEEDING OF A GHOST og i går fik jeg muligved for at købe den uklippe japanske VHS af THE RAPE AFTER!!!

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » tirs 8. jan 2008 21:02

Ja SEEDING OF A GHOST plakat er lækker, sådan en burde hænge i ethvert hjem. Og fedt med THE RAPE AFTER!
Kan også kun være tilfreds med mine indkøb på det sidste, har bl.a. fået lobbycards til LOST SOULS, TEENAGER'S NIGHTMARE og SEXY KILLER!
Og så er der langt om længe en kopi på vej af ADVENTURE IN DENMARK..
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » tirs 8. jan 2008 22:05

Mads Jensen skrev:Ja SEEDING OF A GHOST plakat er lækker, sådan en burde hænge i ethvert hjem. Og fedt med THE RAPE AFTER!
Kan også kun være tilfreds med mine indkøb på det sidste, har bl.a. fået lobbycards til LOST SOULS, TEENAGER'S NIGHTMARE og SEXY KILLER!
Og så er der langt om længe en kopi på vej af ADVENTURE IN DENMARK..

Ahh, ja! Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle finde den SEEDING-plakat! Og så til 20 dollars! Den er identisk med den Hongkong'ske, uden thai-tekst. Jeg købte også den ultra-fede poster for HEX!!! (se den i SEEDING-tråden ovre hos Cinehound).

http://z9.invisionfree.com/THE_CINEHOUN ... t=15&#last

Og jo, THE RAPE AFTER, arrr, ralle, ralle... :mrgreen:
Det var Videohunter, der hjalp mig med at få den fra Kanada!! Han sagde, at han har set den gå til 250 dollars på eBay!!!

LOST SOULS-lobbycards!! Wauw,cool!! Du har vel set filmen? Virkelig sleaze/trash, der ikke lader BAMBOO HOUSE noget efter. Jeg har den sjældne Celestial-VCD.

Ser frem til ADVENTURE IN DENMARK!!!

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » tirs 8. jan 2008 23:32

LOST SOULS er ekstremt god, skandaløst at den kun findes på en out-of-print VCD! Faktisk har alle de Mou Tun Fei film (eller He Chi Chiang som han vist rigtigt hedder) som jeg har stiftet bekendskab med været i særklasse, selvom kronen på værket utvivlsomt er MEN BEHIND THE SUN! Warehouseposters har iø også en thai plakat til A DEADLY SECRET som han også har instrueret. En særdeles dyster kung fu film som (man fristes til at sige selvfølgelig) indeholder nogle grove torturscener!

Billede
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » tirs 8. jan 2008 23:58

Endun en cool poster! (argh, flere penge, mere vægplads!!!).

Jeg må nu indrømme, at jeg aldrig har været så begejstret for MEN BEHIND THE SUN. Grum, jo jo, men ikke på en underholdende måde. Men okay, det er mindst 10 år siden, jeg har set den sidst, og dengang kun med kinesiske undertekster, så måske jeg sku' prøve igen.

A DEADLY SECRET er til at få fat i?

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Ovesen » ons 9. jan 2008 00:51

Jack J skrev:Jeg må nu indrømme, at jeg aldrig har været så begejstret for MEN BEHIND THE SUN. Grum, jo jo, men ikke på en underholdende måde. Men okay, det er mindst 10 år siden, jeg har set den sidst, og dengang kun med kinesiske undertekster, så måske jeg sku' prøve igen.

Jeg købte den for mange år siden på VHS. Rædselsfuld fullscreen og dub, men den hjorde godtnok indtryk! Både som værende meget kedelig og meget ubehagelig!

I sommers købte jeg den på DVD i Amsterdam -i en ORDENTLIG udgave, men jeg kan virkelig ikke tage mig sammen til at se den igen. I hvertfald ikke uden nervemedicin inden for rækkevidde!
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » ons 9. jan 2008 00:57

A DEADLY SECRET er en af Celestials restaurerede Shaw Bros titler, så den er ikke spor svær at få fat i:
http://dddhouse.com/v3/product_details. ... uctID=4415

-hvis du alligevel skal bestille derfra kan du ligeså godt tage CRIMINALS V: THE TEENAGER'S NIGHTMARE med også:
http://dddhouse.com/v3/product_details. ... uctID=5376
Det er sådan en antologi sag i 2 dele hvor Mou Tun Fei har instrueret den første del der hedder 'Gun' (Kuei Chi Hung har lavet den anden del som hedder 'Teenager's Nightmare). Den er desværre også kun tilgængelig på VCD.

MEN BEHIND THE SUN er gennemført grum, men den er også dybt fascinerende og fabelagtigt godt lavet hvis du spørger mig.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » ons 9. jan 2008 02:14

Ovesen skrev:I sommers købte jeg den på DVD i Amsterdam -i en ORDENTLIG udgave, men jeg kan virkelig ikke tage mig sammen til at se den igen. I hvertfald ikke uden nervemedicin inden for rækkevidde!

LOST SOULS er også ubehagelig, men også underholdende på den der exploitative måde!

Okay, Mads, så må den jo næsten ryge i indkøbskurven næste gang! Jeg har de der CRIMINALS-film på mulige køb-listen og har været lige med flere gang... der er bare så fa'ens meget fedt at købe på DVD! Og ja, trist det kun var den første, der kom på DVD.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf henschjell » ons 9. jan 2008 02:26

Det var da nogle slemt "grumme" gode sager, de Herrer Jensen og Jensen. Har fået gravet op, her på det sidste :shock:
Jeg har desværre forlængst brugt alle filmpengene for Januar måned, på en stak Danske plakater. Ikke meget Asiatisk imellem, udover "Den Flyvende Giljotine"
Som jeg var heldig stadig lå der, havde i et hjenedødt øjeblik, ladet den
ligge, sidste gang jeg var forbi. :roll: for 2 år siden.

Mads Jensen skrev:Og så er der langt om længe en kopi på vej af ADVENTURE IN DENMARK..
Er det den Tyske?

Ellers! Mange tak for inspiration til nogle svedige HK titler. De herrer igen :D
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

ForegåendeNæste

Skriv et svar
796 indlæg • Side 13 af 54 • 1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 54

Tilbage til Sniksnak