Maratonmanden skrev:Nå, vil ellers ha tilbudt dig Demolition Man, Cliffhanger og Hard Target
allesammen som dk ex-rentals.![]()
Hmm, det er ellers et lokkende tilbud. Hmm, måske jeg skulle overveje det igen.

Maratonmanden skrev:Nå, vil ellers ha tilbudt dig Demolition Man, Cliffhanger og Hard Target
allesammen som dk ex-rentals.![]()
Maratonmanden skrev:måske man ku få lov at se et cover
til den på et tidspunkt.
Jack J skrev:Jeg sad netop i nat og genså en dvdr fra dansk video med den absolut udemærkede gyserfilm DON'T BE AFRAID OF THE DARK. Jeg har aldrig selv fundet den og husker kun een anden (måske to), som har haft den. Hvis nogen af jer skulle have den liggende, ville et coverscan ikke være at kimse ad.
I øvrigt endnu en film, der ikke er udsendt på DVD!
Maratonmanden skrev:ah det går som nokmen måske man ku få lov at se et cover til den på et tidspunkt.
AvatarDK skrev:Ja jeg kun sige at der endnu et læs fine sager Diabolik.... Er der nogen af dem der er blot lidt værdige?
Diabolik skrev:Maratonmanden skrev:ah det går som nokmen måske man ku få lov at se et cover til den på et tidspunkt.
/D
Mads Jensen skrev:Jack J skrev:Jeg sad netop i nat og genså en dvdr fra dansk video med den absolut udemærkede gyserfilm DON'T BE AFRAID OF THE DARK. Jeg har aldrig selv fundet den og husker kun een anden (måske to), som har haft den. Hvis nogen af jer skulle have den liggende, ville et coverscan ikke være at kimse ad.
I øvrigt endnu en film, der ikke er udsendt på DVD!
http://www.wbshop.com/Dont-Be-Afraid-of ... lt,pd.html
Det er vistnok kun en DVD-R, selvom den står listet som DVD flere steder.
Der er iøvrigt minimum to forskellige covers til den danske VHS.
Mads Jensen skrev:OK, jeg læste bare dit indlæg som du hentydede til tilgængeligheden af filmen.
Mads Jensen skrev:Udgivelser på DVD-R er fanme et skråplan! Øv hvor er det hårde tider.
Det ene VHS cover kan ses i uncut anmeldelsen:
Mads Jensen skrev:Men stadig ingen unratede udgaver af Razorback, vel?
Mads Jensen skrev:Det andet ligner til forveksling det australske:
(fra Member-X's tråd: http://forum.uncut.dk/viewtopic.php?t=2926)
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster