Nå, men vi/jeg var jo primært taget derned for at blive lidt mere kulturel anlagt... host...host...film...host...

Argento's film er et flop, både billetmæssigt og hos 'fans'ene'!! Fans'ene er, efter Cozzi, godt trætte af Argento og Terza Madre har gjort dem endnu mere trætte af ham... Jeg spurgte Cozzi om hvorfor Argento så bliver ved med at lave film, når han jo godt ved at stort set alt efter Opera 'sucks'!! Og på klingende italiener-engelsk lød det; 'Foor ze Mooney!'
Hvad angår Four Flies, sagde Cozzi, at Paramount er/har været villig til at sælge deres halvdel af verdens rettighederne, til Argento, for 5 mio. dollars (Argento selv ejer den anden halvdel!)... Cozzi sagde også, at den udgave han havde set var komplet, så hvis tyskerne virkelig ejede rettighederne til den udgave der nu bliver udsendt, er der sandelig ingen behov for at klippe vhs-rips ind!! Jeg spurgte om der ikke kunne være tale om en form for sublicensing af Four Flies i Tyskland... at et andet selskab havde rettighederne i Tyskland... Nix, Paramount har alle rettigheder worldwide!!!
Hvad så med ham selv? Er han færdig med at lave film? Jeps, han vil ikke lave mere!!! Alt skal være henvendt mod tv (helst realityshows) og ingen gider at producere film for mere end 20.000euro (det er åbenbart det det koster at producere til tv!!)
Godt så, hvad med DVD'er... er der noget at komme efter? Jo, tak... Så rigeligt!!! Men desværre er der det samme problem som i Spanien: Kun en brøkdel har engelske subs. eller dubs.!!!

En anden dejlig ting, for en 'poliziesco'-tosse som mig, er de bøger der findes om netop det emne;

Sidstnævnte inkluderer også et soundtrack...
Og her til sidst et par soundtracks;

/D