• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
2 indlæg • Side 1 af 1

Gode tips til dvd-opbevaring (kasser, møbler)?

Indlægaf Gizmo » lør 1. mar 2008 18:24

Jeg kan ikke huske om dette har været oppe at vende, men så kommer det bare igen. De fleste af os har vel det problem at især dvd-samlingen vokser. Nu synes det at være pløk-umuligt at finde rigtige dvd-reoler, der passer perfekt i størrelsen og så må man ud i at få Ikeas til at passe. Billy-reolen er god til cd'ere, fordi man kan få de geniale cd-indsatser - men reolen er lidt kluntet til dvd-film. Man kunne måske finde nogle kasser/æsker, der passer i størrelsen, men det er endnu ikke lykkedes for mig.

Jeg er ikke så desperat, at jeg vil putte det hele over i cd-lommer - en løsning, jeg har set hos nogle samlere.

Kom frit frem med tip og gode idéer: Hvordan får man plads til samlingen? I hvilket møbel og/eller kasser - og gerne så det er til at holde ud at se på?
Brugeravatar
Gizmo

Geografisk sted: København
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » lør 1. mar 2008 18:38

Jeg har ikke selv nogen smart løsning på problemet derhjemme, men jeg er ret sikker på, at denne møbelbutik har en billig dvd-reol på lager:
http://www.an-bo.dk/
Ligger på Jagtvej lige ved Runddelen.
Godt nok kan den ikke ses på deres hjemmeside, men jeg har tidligere været derinde og købt en smart og meget billig cd-reol, man blot skal samle selv (og som heller ikke kan ses på hjemmesiden). Kan ikke huske hvad mærket hedder og sidst jeg talte med dem, fordi min kæreste også stod og manglede en cd-reol, havde de ikke nogen på lager men sagde, at de snart ville få dem igen. Og cd-reolen var af samme mærke, som den dvd-reol, jeg mener at kunne huske, at de også solgte... øhm... kan være jeg husker forkert. :? Er længe siden.
Brugeravatar
Nicolai

Skriv et svar
2 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Sniksnak