Jeg vil lægger ud med Lord of the Rings Trilogy - Taiwanese Promo-release (2000 eksemplarer worldwide)

NB. Posen indeholder et sæt spillekort!!
/D
Ovesen skrev:Føler du aldrig du er gået over gevind?
Ovesen skrev:Ligegyldigt hvad det er, så skal det bare være den mest sjældne release på EN ELLER ANDEN MÅDE, hva
Morbid Angel skrev:[...]generelt gider jeg ikke give mere for en film, fordi der følger et stykke plastik legetøj fra kina med [...]
Jack J skrev:Jeg husker fornyligt, da han begejstret havde fået fat på en RINGU-boks med alle 4 film fra Taiwan. Der var godt nok ikke nogen undertekster... men den var limited!
Diabolik skrev: The Frighteners (spansk 4 disc-udgave) til kr. 35,-,
Jack J skrev:Hah! Tag den, bibliotekar-filejs!!
Diabolik skrev:Morbid Angel skrev:[...]generelt gider jeg ikke give mere for en film, fordi der følger et stykke plastik legetøj fra kina med [...]
Det gør jeg heller ikke, men hvis jeg kan se at jeg kan få fingrene i 'bedre' udgave til noget nær samme pris som den 'skrabede'-udgave, så køber jeg sgu' 'Happy Meal'et'!!!
AvatarDK skrev:Nu er jeg selv en ivrig spaghetti western samler og kan se du har de der to tyske special spaghetti udgivelser (Dollars*2 og Once Upon a Time in the West). De har da vel kostet ihvertfald en anelse mere end de normale udgivelser der så vidt jeg erindrer er lige så gode og som jeg vist gav en 50 kr. stykket for? Jeg har ihvertfald ikke 'gidet' rende efter dem
AvatarDK skrev:Og et andet relateret spørgsmål. Kan se du har en af de der Da Vinci Code bokse, men er det egentlig en film du gider? Spørger kun da jeg selv synes det er en rædderlig film og ikke kan forestille mig hvorfor nogen ville investere i en boks af den størrelse knyttet til den film. Har dog set mange inde på dahf med lignende bokse, men det gør ikke sagen bedre
AvatarDK skrev:Og så vil jeg slynge den påstand ud af der ikke findes en officiel udgivelse på dvd der kan kaldes en sjældenhed, men det beror mere på min definition. For at en ting/udgivelse skal være sjælden skal den være svær/umulig at få fat på. At en ting koster en milliard er ligegyldigt. Hvis der ofte er eksemplarer til salg på ebay/amazon er den ikke sjælden.
Diabolik skrev:Deri har du fuldstændig ret, men Leone har altid været min yndlingsinstruktør og OUATITW har altid været min yndlingsfilm, så derfor har jeg erhvervet disse boxset (og et par andre)!!!
Diabolik skrev:Til Dollars*2 boksen er der dog en lille detalje... Den tyske udgave af For a Few Dollars More er eftersigende den mest komplette udgivelse
Diabolik skrev:Indrømmet, jeg var ok underholdt da jeg fik set det ext. udgave...
Diabolik skrev:Ligningen for definitionen af 'sjælden' er vel 'oplag' + 'tid'...
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster