Gizmo skrev:Jeg
PS part 2: I det hele taget er der mange, der prøver at skære ned på den tid, de bruger på at kigge på en skærm, hvad enten det er på en computer, tablet eller en smartphone. Digital minimalisme er in.
Jack J skrev:Gizmo skrev:Jeg
PS part 2: I det hele taget er der mange, der prøver at skære ned på den tid, de bruger på at kigge på en skærm, hvad enten det er på en computer, tablet eller en smartphone. Digital minimalisme er in.
Virkelig?Det vidste jeg godt nok ikke. Betyder det, at de begynder at læse gammeldags papirudgivelser, eller laver de så bare ikke-tekst-baserede ting?
![]()
Jack J skrev:Jeg er en af dem, der ofte har gjort sig skyldig i at poste de samme indlæg flere steder. Jeg har dog prøvet at begrænse det, efter at flere ligesom du har nævnt det. Jeg forstår godt, hvorfor det kan irritere, men omvendt er grunden jo, at hvis man har brugt tid på at skrive et længere stykke, så vil man gerne, at så mange som muligt ser det (ja, ren forfængelighed!). Det er vel ikke så meget anderledes, end når adskillige aviser bringer den samme historie fra Reuters.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster