• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Filmmagasiner, blogs og websites

Anbefalinger og indhold. Alt hvad der angår filmmagasiner, blogs og websites. Danske såvel som udenlandske.
Skriv et svar
1 indlæg • Side 1 af 1

GØR JER KLAR til zenzazions-dagen!

Indlægaf vonH » lør 22. feb 2025 10:53

Så gælder det om at bruge de sidste sparepenge på, at score deepdark billetter til det stoooore show i Vejgaard bydelen i 9000 d 3 marts. Alle UNCUT-tozzer bør opleve denne aften, da det blir den rene og skæreste livseleksir for filmhjerternes ve og vel :D NUUU' det NU!
I hele 2 timer beretter lille jeg om de uhyrlige skader filmens forunderlige verden har gjort på mit skrøbelige sind gennem de sidste 60 år. Hvilke monstre har jeg ikke skuet på lærredet dér i bifmørket og følt en sønderslidende terror i mine unge nerver over? Og hvilke skrækindjagende personager har jeg ikke mødt på min vej, f. eks i fora som dette og alskens andre steder(Inferno, vhs, Læsehesten) . Filmtozzer som ganske har ødelagt mit liv med megen ondskab. Men NU skal det UD...jeg gør mig FRI....fortæller hele verden om mine lidelser.....og så bli'r alt nok godt igen 8) Kom og vær med til dette skelsættende arrangement, som kun en vaskeægte FilmTozze kan opføre :lol:
Billede

Billede

Billede

Billede
vonH

Skriv et svar
1 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Filmmagasiner, blogs og websites