• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Filmmagasiner, blogs og websites

Anbefalinger og indhold. Alt hvad der angår filmmagasiner, blogs og websites. Danske såvel som udenlandske.
Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Nyt interview på Horror Unrated

Indlægaf Reinhold » fre 13. maj 2011 00:23

Skulle nogen huske den danske film FLÆNSET, så har Horror Unrated netop smidt et yderst interessant interview op med instruktøren Heini Grünbaum.

www.horror-unrated.com

Jeg da også lige gøre opmærksom på vi på www.horror-unrated.com vil prøve at lave en lille rundspørge på diverse fora for at få lidt feedback på hvad folk syntes om siden - både af gode og dårlige ting, så vi evt. kan forbedre siden.
Så skulle der være nogle her på Uncuts forum som gerne vil indsparke lidt ris/ros og give deres besyv med om hvad de syntes om siden, anmeldelserne, interviewene etc., så hold jer endelig ikke tilbage - jo flere jo bedre!

På forhånd tak.
Reinhold

Geografisk sted: Herning

Indlægaf Thomsen » fre 13. maj 2011 14:44

Spændende interview, Claus. Det lyder, som om det var en hård omgang at få produceret FLÆNSET (som jeg selv aldrig har fået set).

Jeg manglede dog lidt info om, hvad Hr. Grünbaum har levet af i mellemtiden, siden han ikke har instrueret flere film. Der står, at han har skrevet flere manuskripter, men et eller andet må han jo også have tjent sine penge på?

Grünbaum virker forholdsvis velovervejet, men han sætter bestemt ikke sit lys under en skæppe (hans idéer om von Trier, og at han er den eneste, der har gennemskuet ham fx). :D
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Reinhold » ons 22. jun 2011 17:57

Så fik vi et interview med selveste Sergio Martino i hus hvor han fortæller om "Torso" og "Hands of Steel". Læs det på Horror Unrated.
Reinhold

Geografisk sted: Herning

Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Filmmagasiner, blogs og websites