Indlæg om bøger af Hanne-Vibeke Holst, Suzanne Brøgger og deslige vil dog blive slette med det vons og efterfølgende bandlysning af medlemmet vil ske pronto.

Kender også godt det med at tingene på Amazon, kan være dyrere, når sælgerne vil sende international, så det kan godt betale sig, at spørge dem der ikke normalt sender international, om de alligevel vil sende, og mange gange vil de jo gerne
 Kender også godt det med at tingene på Amazon, kan være dyrere, når sælgerne vil sende international, så det kan godt betale sig, at spørge dem der ikke normalt sender international, om de alligevel vil sende, og mange gange vil de jo gerne  

Det var da ellers pudsig du fandt en bog, der hed det samme og udgivet næsten samme tid.
 Det var da ellers pudsig du fandt en bog, der hed det samme og udgivet næsten samme tid.

og så til den pris, det er da vist ret godt, når den normalt er noget dyrere.
 og så til den pris, det er da vist ret godt, når den normalt er noget dyrere.
larsskive skrev:det er da vist ret godt, når den normalt er noget dyrere.
 Jeg checkede netop min gamle faktura, og det første ex, som jeg købte, måtte jeg slippe 270 kr (+ porto) for at få. Så 8 kr og 50 øre er meget billigere.
  Jeg checkede netop min gamle faktura, og det første ex, som jeg købte, måtte jeg slippe 270 kr (+ porto) for at få. Så 8 kr og 50 øre er meget billigere.

Tilbage til Filmmagasiner, blogs og websites
Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster