• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Uncut ‹ Nyt fra Uncut

Uncut informerer. Her kan du læse den seneste nyt fra Uncut, samt høre om de nyeste opdateringer, quizzer, mm.
Skriv et svar
4 indlæg • Side 1 af 1

RIP Thure Munkholm.

Indlægaf Ovesen » tirs 24. mar 2015 08:54

Jeg modtog i går den triste nyhed, at Thure Munkholm er død. Der er ikke så meget at sige, den danske filmscene mangler nu en vigtig brik og verden føles i det hele taget lidt mere tom. :(
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Re: RIP Thure Munkholm.

Indlægaf HenrikL » tors 26. mar 2015 02:16

Chokerende.
Han blev da ikke særligt gammel. :(
Brugeravatar
HenrikL

Geografisk sted: Midtsjælland

Indlægaf Ibzen1 » tors 26. mar 2015 14:31

Ja det er sgu rigtig trist....sølle 36 år gammel :(
Husker ham som en rigtig flink fyr, altid med et smil på læben og altid tid til en snak.
det er sgu sørgeligt.
My Movies
Music Collection
http://www.forum-uncut.dk/adm_pic/IBZ/home.htm
Ibzen1

Indlægaf Jack J » lør 28. mar 2015 14:39

Jeg har ligget med influenza og ser det først nu. Det er så trist, så trist. Thure var et af de sødeste mennesker, jeg har mødt. Det er så unfair. Tidligere på måneden skrev jeg en lille anmeldelse af en film fra en KASSE af bånd og dvd'er, Thure havde sendt mig helt ud af det blå. Jeg havde tænkt mig at anmelde en masse af dem og så sende ham et link. Det bliver der desværre ikke noget af nu. :cry:

Thure var jo en af den oprindelige ophavsmænd/redaktører her på UNCUT.DK og medredaktør Caspar Vang skrev dette på UNCUT's facebook-side:

Det er trist at måtte meddele, at den gamle uncutter Thure Munkeholm ikke længere er blandt os. Thure var en af de oprindelige drivkræfter bag Uncut.dk og hans kærlighed til film tog ham med tiden videre til andre projekter. Fra 2003 til 2007 var han motor i Filmmagasinet Mifune og senere programansvarlig for CPH PIX og CPH DOX.

Thure var dybt passioneret, når det handlede om levende billeder. Og især genrefilm, som altid havde en stor plads i hans hjerte. Hans entusiasme, begejstring og samlermani var smittende, men det faglige var også altid på plads. Thure var en god ven. Han havde overskud til andre og var altid god for et kram og et kærligt klem. Vi vil savne dig.

(Caspar)
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Skriv et svar
4 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Nyt fra Uncut