• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Uncut ‹ Nyt fra Uncut

Uncut informerer. Her kan du læse den seneste nyt fra Uncut, samt høre om de nyeste opdateringer, quizzer, mm.
Skriv et svar
28 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Re: Flyttedag - the Sequel

Indlægaf Jack J » tirs 1. maj 2012 12:37

Nej. Jeg får ikke valget med "Skriv emne som" - sikkert fordi det kun er admins, der har den mulighed. Jeg (og alle andre) får kun muligheden med at åbne en ny tråd i den alm. "Nyt fra Uncut"-sektion. Dvs. du er nu den eneste, der har muligheden at oprette tråde i "announcements/bekendtørelse"-sektionen.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tirs 1. maj 2012 12:42

Jack J skrev:Nej. Jeg får ikke valget med "Skriv emne som" - sikkert fordi det kun er admins, der har den mulighed. Jeg (og alle andre) får kun muligheden med at åbne en ny tråd i den alm. "Nyt fra Uncut"-sektion. Dvs. du er nu den eneste, der har muligheden at oprette tråde i "announcements/bekendtørelse"-sektionen.

Yes... I am God!!! :D

Jeg tjekker op på det!! :wink:
/HJ
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Jack J » tirs 1. maj 2012 12:47

Haha.

Egentligt er det jo lidt fjollet at beholde "bekendtgørelser"-sektionen, eftersom de, som den var forbeholdt for, Uncut-redax'en, ikke længere har adgang til den. Og fordi den kun indeholder eet enkelt emne, der sidst blev opdateret i 2006. LOL. Uncut glemte åbenbart, at de havde sektionen, da de postede de nye Flytte-tråde. Så jeg vil forslå, at du enten rykker de to "Flytte"-tråde derop, eller rykker det ene gamle emne ned og helt fjerner sektionen. Skulle Uncutterne have lyst at poste bekendtgørelser, kan de jo gøre det i den for alle tilgængelige sektion. Eller hvad siger du?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tirs 1. maj 2012 12:52

Jack J skrev:Haha.

Egentligt er det jo lidt fjollet at beholde "bekendtgørelser"-sektionen, eftersom de, som den var forbeholdt for, Uncut-redax'en, ikke længere har adgang til den. Og fordi den kun indeholder eet enkelt emne, der sidst blev opdateret i 2006. LOL. Uncut glemte åbenbart, at de havde sektionen, da de postede de nye Flytte-tråde. Så jeg vil forslå, at du enten rykker de to "Flytte"-tråde derop, eller rykker det ene gamle emne ned og helt fjerner sektionen. Skulle Uncutterne have lyst at poste bekendtgørelser, kan de jo gøre det i den for alle tilgængelige sektion. Eller hvad siger du?

Prøv lige at tjekke om du har rettighederne nu...
/HJ
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » tirs 1. maj 2012 12:57

Nej. Som jeg ser på dit scan, så skal det stå under fanen med "Handlig" ("Options" i min engelske udgave), men alt jeg har er de fem kasser, man kan sætte flueben i.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Tommy » man 11. jun 2012 23:47

Er det symbolet fra Fulci's The Beyond jeg spotter i adresselisten? :twisted:
There is a secret song at the center of the world, and its sound is like razors through flesh.
Brugeravatar
Tommy

Indlægaf Diabolik » man 18. jun 2012 21:38

Tommy skrev:Er det symbolet fra Fulci's The Beyond jeg spotter i adresselisten? :twisted:

Jeps! :wink:
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Nicolai » man 14. jan 2013 17:27

Jeg har muligvis spurgt om dette før, men kan der placeres et "➩ Boardindeks"-link i bunden af forummet?
Det må meget gerne være magen til det øverst på siden, så der kan hoppes tilbage til forskellige niveauer i stien (som nu hvor der står "➩ Boardindeks < Uncut < Nyt fra Uncut").

"Hop til"-funktionen har ikke boardindekset blandt valgmulighederne, og det kunne være rart at minimere antallet af handlinger (scrolle, klikke, sidehoppe og lign.), der er nødvendige for at vende tilbage til oversigten.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » man 14. jan 2013 18:14

Nu har jeg skrevet det ned, og vil tage det op på forårets redaktionsmøde i marts.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tirs 15. jan 2013 12:46

Jack J skrev:Nu har jeg skrevet det ned, og vil tage det op på forårets redaktionsmøde i marts.

No need... Har sat i værk at se på sagen!!!

Et vigtigt NB.;
For at imødegå tidligere tiders forum nedbrud og fremtidige ditto, så skal vi have opdateret phpBB3 v. 3.0.10 til v. 3.0.11... Dette kan betyde lidt 'atmosfæriske forstyrrelser' en kort periode, men hellere dét end hellere skidtet braser sammen...
/HJ
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Diabolik » ons 30. jan 2013 13:28

Det gjorde ikke ondt, vel? :lol:
Forum er nu opdateret til v. 3.0.11 og Nicolai's ønske om brødkrumme-sti i bunden er imødekommet!!
/HJ
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » tors 31. jan 2013 04:19

LOL. Nej, det gik meget gelinde. :mrgreen:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » søn 3. feb 2013 02:54

Diabolik skrev:Nicolai's ønske om brødkrumme-sti i bunden er imødekommet!!

Herligt, mange tak Diabolik. topdollar
Brugeravatar
Nicolai

Foregående

Skriv et svar
28 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Nyt fra Uncut