• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Uncut ‹ Nyt fra Uncut

Uncut informerer. Her kan du læse den seneste nyt fra Uncut, samt høre om de nyeste opdateringer, quizzer, mm.
Skriv et svar
8 indlæg • Side 1 af 1

Spoiler-warning og konkurrencer

Indlægaf Nicolai » ons 2. maj 2007 14:23

Er det evt. muligt at introducere en spoiler-warning (Jack afslører altid antallet af nonner, der bliver voldtaget :( ) på Uncuts forum?
Evt. i stil med hvad de har andre steder - f.eks. med koderne [spoiler] & [/spoiler] - hvor indholdet skjules medmindre man markerer tekst-området.
Jeg ved selv absolut intet om programmering men kunne sgu' være rart med en sådan funktion.
Jeg frygter især for reaktionerne blandt forummets brugere, når det endelig bliver afsløret hvad penetration er... ;)

Og hvornår får vi nogle flere konkurrencer her på Uncut?
Er efterhånden længe siden sidst...
Og jeg er sikker på at nogle af Gynthers mange nye venner (jvf. "filter?" under "Nyt fra Uncut") med glæde vil deltage i løjerne.
Kunne også være en smart måde at lokke nye medlemmer til på. Især hvis man skal være tilmeldt for at deltage...
Vang kan vel altid rapse et par anmelderkopier fra Fyens Stiftstidende ;)
Ellers må I have masser af anmelderkopier af elendige film liggende, som I med glæde vil kaste i grams til den hungrende SU-sværtede del af forum-medlemmerne... og dermed gøre deres i forvejen miserable tilværelse bare en lille smule mere ulidelig...
oder?
Brugeravatar
Nicolai

Re: Spoiler-warning og konkurrencer

Indlægaf gorzelak » fre 10. aug 2007 14:51

Nicolai skrev:Er det evt. muligt at introducere en spoiler-warning (Jack afslører altid antallet af nonner, der bliver voldtaget :( ) på Uncuts forum?
Evt. i stil med hvad de har andre steder - f.eks. med koderne [spoiler] & [/spoiler] - hvor indholdet skjules medmindre man markerer tekst-området.
Jeg ved selv absolut intet om programmering men kunne sgu' være rart med en sådan funktion.

Jeg ved heller ikke, om sådan noget er ladsiggørligt. Under alle omstændigheder ville folk jo selv skulle sørge for at benytte koden, så måske er det lige så let, at de prøver at huske enten ikke at afsløre alt for meget, eller også simpelthen skriver en lille iøjnefaldende *SPOILER*-notits rundt om den pågældende tekst.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Gynther Meyer » lør 18. aug 2007 13:27

Nicolai skrev:Og jeg er sikker på at nogle af Gynthers mange nye venner (jvf. "filter?" under "Nyt fra Uncut") med glæde vil deltage i løjerne.

Har du hilst på det seneste medlem? Han hedder JJSSSSSKSJSE og jeg er sikker på han blir hængende i lange tider fremover :lol:
Brugeravatar
Gynther Meyer

Geografisk sted: 5 min før sprogrevisionen i '48
  • Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » lør 18. aug 2007 14:42

Spoiler warnings kan man selv lave, ved ar farve teksten - således

Kode: Vælg alt
[color=#EBEBEB]Spoiler[/color]

Eksempel her: Spoiler: Gorzelak hører både Bob Dylan OG Wagner

... og så hver anden gang udskifter man #F3F3F3 med #EBEBEB, fordi vi er så fancy-pantsy herinde...
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » lør 18. aug 2007 20:41

Bloody clever, Skøtt!
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 21. nov 2007 18:24

Oh kære ophøjede Uncuttere, er I ikke så flinke at indlemme Skøtts geniale spoiler-koder blandt BBkodefunktionerne? På forhånd tak! :wink:

Skøtt skrev:Spoiler warnings kan man selv lave, ved ar farve teksten - således

Kode: Vælg alt
[color=#EBEBEB]Spoiler[/color]

Eksempel her: Spoiler: Gorzelak hører både Bob Dylan OG Wagner

... og så hver anden gang udskifter man #F3F3F3 med #EBEBEB, fordi vi er så fancy-pantsy herinde...
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Kristensen » ons 21. nov 2007 19:13

Et alternativ, som er uafhængig af baggrundsfarven, er at ændre skriftstørrelsen til meget lille
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 21. nov 2007 19:26

Kristensen skrev:Et alternativ, som er uafhængig af baggrundsfarven, er at ændre skriftstørrelsen til meget lille

Det er rigtigt - men det andet er nu lidt mere cool - lidt ligesom usynligt blæk. 8)
Det må da være muligt at lave en sådan funktion. Personligt tror jeg også, at folk i højere grad vil gøre brug af det, hvis der ligefrem er en "knap" på BBkodelinien, der hedder "spoiler", end hvis de i stedet skal mindske tekststørrelsen. Er der virkelig slet ikke nogle computernørder blandt Uncutterne? :wink:
Brugeravatar
Nicolai

Skriv et svar
8 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Nyt fra Uncut