• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Uncut ‹ Nyt fra Uncut

Uncut informerer. Her kan du læse den seneste nyt fra Uncut, samt høre om de nyeste opdateringer, quizzer, mm.
Skriv et svar
6 indlæg • Side 1 af 1

Tilmeldte brugere-siden

Indlægaf Jack J » man 29. okt 2007 17:04

Kunne Uncut ikke gøre det lidt nemmere at finde en bruger på "Tilmeldte brugere"-siden? Problemet er, hvis man vil slå en bruger op, som ikke har startet en tråd, så kan det kun lade sig gøre ved at gå ind på denne side og hvis brugeren så har et Profilnavn, der ligger inde midt i alfabetet, så er man nødt til langsomt at bladre sig frem til den rigtige side, hvilket pt. vil sige ca. 16-17 sider. En række med alfabetets bogstaver ville gøre det meget nemmere, så man blot gik til O hvis man fx ville slå OmegaMan op.

Jack
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » man 29. okt 2007 19:51

Hvis de fjernede de 1500+ bot-brugere der er, ville det vist også løse dit problem :)
Brugeravatar

Indlægaf Nicolai » ons 31. okt 2007 17:59

Mener du pikmoz og hans venner? :mrgreen:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » ons 31. okt 2007 19:19

Nicolai skrev:Mener du pikmoz og hans venner? :mrgreen:

Ja, ja, du er meget morsom, hva'! Jeg kan fortælle dig, at jeg fik en PM fra stakkels Pikmoz og han var ked af, at folk altid gør nar ad ham pga. hans navn. Det har faktisk fulgt ham siden barndommen og han synes ikke, at du kan være det bekendt, Nicolai. Han aner ikke sine levende råd. Til sidst i PM'en gik han dog over i den anden grøft og truede med at komme efter dig og lave dig til mos. Med sin...

:D

Jack
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » ons 31. okt 2007 20:47

Jeg vil gerne hylde vores allesammens alex_loudermilk, fordi han er en sej festabe:

"You are fond of fancy details, trains, long sleeves and all kinds of decorations? See to it that they don’t prevent you from dancing, communicating with other guests, paralyse your movements or simply lead to injuring yourself or somebody of the guests."
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Nicolai » ons 31. okt 2007 21:15

Jack J skrev:Ja, ja, du er meget morsom, hva'! Jeg kan fortælle dig, at jeg fik en PM fra stakkels Pikmoz og han var ked af, at folk altid gør nar ad ham pga. hans navn. Det har faktisk fulgt ham siden barndommen og han synes ikke, at du kan være det bekendt, Nicolai. Han aner ikke sine levende råd. Til sidst i PM'en gik han dog over i den anden grøft og truede med at komme efter dig og lave dig til mos. Med sin...

:shock: :shock: :shock:

Øhh...
undskyld... pikmoz ( :mrgreen: )
Brugeravatar
Nicolai

Skriv et svar
6 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Nyt fra Uncut