El Schnaflos skrev:Det er nu ikke kun VHS-idioter, der færdes på siderne. Jeg kan ikke udstå det gamle ubrugelige lort (nævner jeg med en alvorlig fare for at blive lynchet inden daggry),
Vang på FB skrev:Velkommen kære menneskeædere og ligskændere. For at imødekomme brugere uden for det allerede veletablerede forum, går uncut.dk hermed online på endnu et sociale digitalt medie, nemlig Facebook. Det afliver ikke forummet, der vil leve sit eget selvstændige liv fremover. Mere om det senere. Håber I tager godt mod vores tiltag. Med håb om sprøjtende zombiehjernemasse og mange gode filmoplevelser fremover, Caspar Vang, medredaktør uncut.dk.
Vang skrev: Gorzelak og jeg har givet grønt lys for at andre overtager forummet, i så fald vi vælger at lukke det ude fra uncut-serveren.
[...]
Vi venter med spænding på nyt i hackersagen, som KHK skal opdatere os på senere i dag. Måske bliver slet ikke nødvendigt at flytte. Nu må vis se.
Okay, det er jeg ked af at høre, men så undrer det mig lidt, at alle hilses velkommen på det nye forum, selv om de faste Facebook-rammer fjerner grundlaget for en del af den mulige kritik.gorzelak skrev:Men ja, jeg synes, det har været op ad bakke.
gorzelak skrev:Det forhold, at jeg er den eneste uncutter, der har kommenteret på svarene herinde, understreger kun pointen om manglende interesse for forummet fra medlemmernes side.
kent skrev:Noget nyt omkring forummets fremtid
søren skrev:Det format forrummet ligger i nu hedder http://www.phpbb.com/
Det er gratis open souce software . Så i kan jo bare selv lave et nyt forum. Der findes et uhav af versioner og skins ( udseene på forummet )
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster