Skidegodt arbejde, du almægtige Diabolik!
Er der mulighed for at tilføje en funktion, så en given tråd kan ignoreres og dermed ikke dukker op blandt de nye indlæg?
Nicolai skrev:Er der mulighed for at tilføje en funktion, så en given tråd kan ignoreres og dermed ikke dukker op blandt de nye indlæg?
Nicolai skrev:Er der mulighed for at tilføje en funktion, så en given tråd kan ignoreres og dermed ikke dukker op blandt de nye indlæg?
Nicolai skrev:Er det dig eller Kristensen, der har sørget for, at man automatisk videresendes fra forum.uncut.dk?
:
Du kan maksimalt indlejre 3 citater inden i hinanden.
Nicolai skrev:Fra PB-systemet:Du kan maksimalt indlejre 3 citater inden i hinanden.Jack J skrev:"You may embed only 3 quotes within each other."
Den fik jeg også lige!!diabolik skrev:Kigger på sagen!diabolik skrev:Fixed...
Diabolik skrev:Nicolai skrev:Fra PB-systemet:Du kan maksimalt indlejre 3 citater inden i hinanden.Jack J skrev:"You may embed only 3 quotes within each other."
Your message contains too many smilies. The maximum number of smilies allowed is 25.
Diabolik skrev:Nicolai skrev:Fra PB-systemet:Du kan maksimalt indlejre 3 citater inden i hinanden.Jack J skrev:"You may embed only 3 quotes within each other."
Nicolai skrev:Diabolik skrev:Nicolai skrev:Fra PB-systemet:Du kan maksimalt indlejre 3 citater inden i hinanden.Jack J skrev:"You may embed only 3 quotes within each other."
Hva'?! Skulle du ikke kigge på sagen først?
Jack J skrev:Jeg har allerede smidt to nye medlemmer på porten de sidste par dage!! (okay, de ville sælge kanadiske vinterjakker, men det er underordnet!).
Jack J skrev:Hvis der er problemer, skal du bare sige til, Diabolik. Så ryger han utt!
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst