Ja det er vel rigtig Henrik. det problem er jeg rendt i, jeg samler nemlig på gamle spille maskiner og computere, og de ting og spil til dem bliver dyrere og dyrere.
Jeg har forsøgt at få fat i en PS2, der virker, men har indtil videre ikke haft heldet med mig. Det er som om de gamle konsoller har en udløbsdato, og efter den dato kan de ikke længere læse dvd'erne.
Ja, det er lidt trist, for jeg havde nogle perler i form af PS2 spil, der gav mig megen glæde, men nu har jeg altså besluttet at give slip og koncentrere mig om PS3.
Spiller dog stadigt PS1, hvor jeg har en lille uvurderlig samling, deriblandt et par Road Rash-spil.
Ja, samme her. Min konsol er sjældent koblet til nettet, men for overhovedet at kunne komme til at spille Gran Turismo 6, blev jeg nødt til at bruge nogle timer på at opdatere.
Er netop gået i gang med det internationale A-mesterskab i Gran Turismo 6, og håber på snart at få superlicens. Ret svært, og to omgange på den 22 km lange Nurburgring kan godt give en smule svimmelhed og sved på panden, specielt med tanke på, at min opgraderede MacLaren har ca. 1000 heste og en tophastighed på 456 km i timen, hvilket jeg dog kun når op på i visse særlige tilfælde som f.eks. specialbanen med 2 gange 10 km langside.
En gammel ven har netop foræret mig rat, pedaler og cockpit til PS3, men jeg har endnu ikke sluttet det til, og bruger indtil videre joypad, der ganske vist gør kørslen sværere, men til gengæld fylder en hel del mindre i soveværelset..
Og så fik jeg fat på Road Rash: Jailbreak for ikke så længe siden, så nu kommer min PS1 snart på arbejde. Desuden er jeg i gang med Need for Speed: Hot Pursuit, men er kun nået 8 procent ind i spillet. Det bedste ved spillet er det enorme åbne område, man frit kan køre rundt i.
Jeg har egentligt ikke tid til hverken at se film eller passe min blog.
Hehe ja det lyder til du har travlt Jeg har også den Road Rash: Jailbreak, men har ikke spillet den så meget, men det kommer nok. Du må da sige til engang når du har prøvet det rat og pedaler, hvordan det er at bruge. Gran Turismo 6 har jeg dog ikke, men jeg har vist en eller to af dem til PS2, den har jeg også over 100 spil til, så det er lidt svært at holde styr på hvad man har