• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Uncut ‹ Nyt fra Uncut

Uncut informerer. Her kan du læse den seneste nyt fra Uncut, samt høre om de nyeste opdateringer, quizzer, mm.
Skriv et svar
106 indlæg • Side 5 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Re: Hvem læser med?

Indlægaf HenrikL » ons 10. sep 2014 05:55

Hvis man ejer Turismo 6 behøver man næsten ikke andre spil. Det har alt, også en oval på næsten 30 km, hvor jeg kan komme op på 456 km i timen.

Problemet med cockpit og rat-pedaler er, at jeg ikke har plads til det i lejligheden, så det står i mit skur. Ved ikke om jeg nogen sinde slutter det til.
Senest rettet af HenrikL ons 10. sep 2014 06:05, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
HenrikL

Geografisk sted: Midtsjælland

Indlægaf larsskive » ons 10. sep 2014 05:56

Ja så er der ihvertfald fart på Henrik :-)
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf HenrikL » ons 10. sep 2014 09:59

Ja, og det passer mig fint, for jeg er bedst, når jeg bare får lov til at køre lige ud.
Brugeravatar
HenrikL

Indlægaf larsskive » tors 11. sep 2014 03:51

Det er også sjovest at køre lige ud :-)
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf HenrikL » tors 11. sep 2014 03:58

Det er i hvert fald det nemmeste.
Brugeravatar
HenrikL

Indlægaf Jack J » tors 23. okt 2014 19:40

Gizmo skrev:Jeg følger stadig med, men der er bare så mange steder at følge med efterhånden, at man ikke kan være aktiv alle steder. Fora er nok dem, der lider mest for tiden. Dansk HjemmebioForum er heller ikke overrendt, og mange flygter fra Filmz' forum. Slog selv noget op på et svensk forum om Blodig Weekend, men der kom ikke et eneste svar.

Blogs er vel også en truet dyreart i denne verden med Facebook, Twitter og nyere tjenester. Det skal være hurtigt, kort og tilgængeligt.

Du har ret, Søren. Og det er lidt trist, det går den vej. FB osv. er sjovt nok, men det er på fora og blogs, at man har mulighed for at finde bedre og mere dybdeborende info. Mange synes bare ikke, det er *moderne* nu. Men bliv endelig hængende. 8)
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 23. okt 2014 19:47

HenrikL skrev:Jeg kan ikke rigtigt se fidusen i de nye tjenester. Hvordan kan man eje en samling på Netflix?

Henrik og Lars, jeg gir jer helt ret. Jeg ser heller ikke fidusen i det. Jeg har ærligt talt heller aldrig brudt mig om at låne bøger på biblioteket (nu kommer jeg der ofte, men det er for at drikke kaffe, læse avisen, og køber bøger på deres bogudsalg!). Man kan sgu ikke samle på streamede film, de er lidt svære at ha' på reolen medmindre man brænder dem ned på dvd-r og hvor fedt er det lige. :roll:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf HenrikL » tors 23. okt 2014 21:05

Ja, vi må blot håbe, at der fremover vil være tilstrækkeligt mange mennesker, der fravælger Netflix og lignende. Den er slags er sgu da også kun for de meget dovne brug én gang og smid så væk-typer.
Det er jo blevet spået at dvd'en vil være død om 5 år, men jeg tvivler.
Foreløbigt melder min lokale Fona om godt salg i dvd-afdelingen.
Og man kan stadigt finde masser af vhs i Amazon.
Brugeravatar
HenrikL

Indlægaf Jack J » tors 23. okt 2014 21:08

Jah, jeg køber heller ikke dommedagsprofetierne. De sagde også, at LP'en var død og nu lever den i bedste velgående. Det ville jo også betyde, at alle lande skulle afskaffe dvd'en og den tror jeg ikke på sådan lige her om fem år. I HK og Asien kan man stadig købe video-cd'er!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf HenrikL » tors 23. okt 2014 21:10

Jeg har da også læst spådommen i Ekstra Bladet, og er derfor ikke så rystet over den.
Brugeravatar
HenrikL

Indlægaf larsskive » tors 23. okt 2014 21:12

Ja jeg tror også der vil være DVDer om 5 år, og Blu Ray, der vil jo altid være nogen der køber dem, og ikke gider det streaming så meget.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf HenrikL » tors 23. okt 2014 21:17

For os der samler er film jo også en fysisk ting man kan holde i hånden, beundre og glæde sig over, men det forstår streamerne selvfølgeligt ikke, for de er en del af smid væk-kulturen, der ikke gider bevare ting for eftertiden.
Brugeravatar
HenrikL

Indlægaf larsskive » tors 23. okt 2014 21:23

Vi har godt nok netflix her i huset, og det er da nemt at gå til, men når det er sagt, vil jeg meget hellere eje mine film.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » tors 23. okt 2014 21:26

"Netflix" :| At du ikke skammer dig at tage den slags ord i din mund, Lars. Det havde jeg ligegodt ikke troet om dig.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » tors 23. okt 2014 21:41

Jo skammer mig også :oops: Men jeg går stadig mere op i mine gamle bånd og DVDer.
Brugeravatar
larsskive

ForegåendeNæste

Skriv et svar
106 indlæg • Side 5 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Tilbage til Nyt fra Uncut