• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Uncut ‹ Nyt fra Uncut

Uncut informerer. Her kan du læse den seneste nyt fra Uncut, samt høre om de nyeste opdateringer, quizzer, mm.
Skriv et svar
14 indlæg • Side 1 af 1

Uncut.dk lukker ... måske

Indlægaf Jack J » lør 20. maj 2017 00:37

Du befinder dig selvsagt på UNCUT forum. Dette indlæg handler ikke om forummet, men om hovedsitet UNCUT.DK med alle anmeldelserne og artiklerne.

For flere år siden traf Uncut.dk's redaktører den beslutning, at de ville lukke forummet. Det var vi et par stykker (Diabolik og jeg), der syntes, var ret dumt i og med, at der ligger en masse brugbar info på forummet. Og vi fik lov til at fortsætte forummet, helt og aldeles løsrevent fra det "rigtige" Uncut.dk - med Diabolik, som den lovbestemmende Admin, og yours truly på en moderator-post.

Nu er vi så kommet i den bizarre situation, at vi måske snart bliver alene!

Jeg opdagede for to dage siden, at hovedsitet er off-line, og da jeg spurgte på Uncut.dk's facebook-side, fik jeg det svar, at man overvejer hovedsitets fremtid. Caspar Vang, som jeg tror, er den af redaktørerne, der praktisk står for website-delen - og dermed betalingen til webhotellet, kommenterede yderligere, at man ikke gider betale til noget, der ikke virker. Det, der ikke virker, skyldes en hacker, der for et par år siden var inde at slette en række anmeldelser. Anmeldelser, som Uncut-staben lovede ville blive lagt ud igen, men som aldrig er blevet det. Og nu gider man måske slet ikke.

Det vil være rigtig trist, hvis UNCUT lukker. Jeg personligt bruger stadig jævnligt hovedsitet og checker anmeldelser af både gamle film og blad-udgivelser.

GhostPost
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Re: Uncut.dk lukker ... måske

Indlægaf HenrikL » lør 20. maj 2017 02:41

Ja, de vil blive savnet. :(
Brugeravatar
HenrikL

Geografisk sted: Midtsjælland

Indlægaf larsskive » søn 21. maj 2017 08:14

Åh alt lukker sgu :-( Det er sgu trist.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » søn 21. maj 2017 08:16

Og Enig Jack, jeg er derinde flere gange i ugen, for at læse om de forskellige udgivelser af vhs, og andre gode ting der var der. Ej det er sgu trist.
Kunne den ikke blive stående gratis, eller næsten gratis?
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » søn 21. maj 2017 13:31

Gratis? Jeg er ikke helt med. For brugerne er siden gratis, men ejeren af sitet, som jeg tror er Caspar Vang, skal betale for det, hvad enten der bliver opdateret eller ej.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » søn 21. maj 2017 16:24

Åh ja det kan du have ret i, der er vist nogle gratis websites, men de kan vist ikke ret meget eller rumme så meget.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf HenrikL » tirs 23. maj 2017 05:56

Jeg anbefaler en boykot af Facebook og div. streamingtjenester samt genindførelse af vhs'en. :D
Brugeravatar
HenrikL

Indlægaf Jack J » tors 25. maj 2017 00:05

Jeg har gang på gang opfordret folk til at vende tilbage til Uncut forum (og Cinehound) på facebook, og jeg får da også gerne 217 "likes", men det er så også alt, der sker.

GhostPost
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf HenrikL » tors 25. maj 2017 17:38

Så er det jo svært at gøre mere. :(
Brugeravatar
HenrikL

Indlægaf Pete Concrete » man 18. sep 2017 23:26

Det er jo for trist. Ikke engang gode sites får lov at leve længere. Fanzines er stendødt og nu det her!!!
I får mig aldrig levende! Jeg er DjævleJohn en af Stenbroens Helte!
Pete Concrete

Indlægaf HenrikL » tors 21. sep 2017 20:40

:(
Brugeravatar
HenrikL

Indlægaf Jack J » lør 23. sep 2017 22:09

Pete Concrete skrev:I får mig aldrig levende! Jeg er DjævleJohn en af Stenbroens Helte!

That's the spirit! topdollar

Velkommen til, Pete (any relation to Johnny Concrete? LOL). Nej, der sker ikke så meget nogen som helst steder. Uncut.dk har nu lukket. Zines'ene er lukkede eller kører meget, meget langsomt (Nils Markvardsen arbejder på et nyt eXtase). Men om ikke andet holder vi forummet her i hævd (det er ikke Uncut.dk, der bestyrer det nu, men Diabolik og mig). Du skal være hjertens velkommen til at poste her (bare vær obs på, at responsen er minimal!!!) :roll:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Gaunts Ghost » lør 6. jan 2018 02:05

Det er trist da jeg har nydt Uncut i mange år... Ved vi om der findes en backup af sitet... Hvis der gør kunne jeg evt. hoste det, free of charge...
Gaunts Ghost

Indlægaf Jack J » søn 14. jan 2018 05:48

Gaunts Ghost skrev:Det er trist da jeg har nydt Uncut i mange år... Ved vi om der findes en backup af sitet... Hvis der gør kunne jeg evt. hoste det, free of charge...

Diabolik og jeg var ikke del af hovedsitet, så der må jeg melde pas. Men mon dog ikke en af de gamle redaktører har en backup. Jeg ville skyde på Caspar Vang.

Det er et fint tilbud, du kommer med, men hvis det blot er for at læse de gamle tekster, så findes det hele på Wayback Machine:
https://web.archive.org/web/20121120055 ... .uncut.dk/
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Skriv et svar
14 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Nyt fra Uncut