http://www.amazon.co.uk/Prime-Suspect-C ... 285&sr=1-1
Eller gør som mange alm. danskere og køb dem i løs vægt på Moviezoo til 100 kr. per sæson.

AvatarDK skrev:Ja ok, så miniserie da....![]()
Sæson lyder netop som noget der strækker sig over en ja, en sæson og det er et halvt til et helt år i min bog.
Om alt er, hvad fanden man end kalder det, det er damn gode krimier
AvatarDK skrev:Jeg føler vi er på vej mod et uundgåeligt slagsmål ..... Jeg finder lige riflen frem.
Diabolik skrev:Bare lige for at blande mig inden de 2 kamphaner kommer op og toppes... Hvis man mangler engelsk-krimi som ikke er den sædvanlige 'vi-mødes-i-biblioteket-og-så-fortæller-jeg-hvem-morderen-er' så er Wired in the Blood (Raseri i Blodet) (Midget DVD) et fint alternativ... Nasty som ind i helvede, politisk ukorrekt... og blodig som bare pokker!!! Et must for dem der har læst John E. Douglas' true crime-bog 'Mind Hunter: Inside the FBI's Elite Serial Crime Unit' (NB: Han er også at finde på en deleted scene fra Silence of the Lambs hvor Agent Starling er til foredrag om seriemordere) og synes at profiling er vildt interessant!!!
Desværre stoppede den amerikanske serie The Inside m/ Peter Coyote efter kort tid... den var dæl'me fed og eksplisit... det samme skete desværre for den amerikanske udgave af Touching Evil (den engelske originaludgave var pudsigt nok også med Robson Green i hovedrollen!)
Wire in the Blood kan bla. købes i TP og Stereo Studiet til ikke ret mange penge!!!!
/D
Jack J skrev:Det lyder cool! Kan du huske, hvor meget der er kommet af de serier? Hvor mange udgivelser skal man ha fat i?
Diabolik skrev:Jack J skrev:Det lyder cool! Kan du huske, hvor meget der er kommet af de serier? Hvor mange udgivelser skal man ha fat i?
Wired in the Blood: Jeg mener, at der er 5 sæsoner á 6 episoder (spillefilmslængde)... En af episoderne har det FEDESTE hovedskud jeg nogensinde har set!!!! Køb dem, køb dem!!!
/D
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster