Jack J skrev:Jamen tillykke med det!![]()
Og så håber jeg i øvrigt, at det går dig bedre, når du kommer ned på posthuset. Jeg var nemlig dernede i dag, men de kunne ikke finde min pakke!!!!!
bonogo skrev:Jeg har efterhånden brugt en del timer herine på Uncuts forum hvor jeg har gnavet mig igennem mange spændende tråde, synes det er fantastisk med al den viden om film der øses ud af.
bonogo skrev:Jeg vil egentlig også gerne stille et spørgsmål i forumet men er i tvivl om hvilken kategori det skal stilles under. Hvad kalder man Russ Meyers film af genre, findes der andre film i samme stil som Russ Meyers produktioner - Altså halverotiske/komedie/drama/sleaze agtige.
Jack J skrev:Jeg har netop bestil denne kæmpe Russ Meyer-boks med 18 (!!) film fra UK. Hos Amazon koster den inkl. porto £43 (lige under 360 kr.), som omregnet bliver ca. 20 kr. per disk!!!![]()
1. Vixen
2. Supervixens
3. Beneath The Valley Of The Ultravixens
4. Mondo Topless
5. Up!
6. Faster Pussycat Kill! Kill!
7. Lorna
8. Mudhoney
9. Wild Gals Of The Naked West
10. Blacksnake
11. Motorpsycho
12. Good Morning & Goodbye
13. Cherry, Harry and Raquel
14. Pandora Peaks
15. Finders Keepers, Lovers Weepers
16. The Immoral Mr Teas
17. Eve And The Handyman
18. Common Law Cabin
Desværre findes der ikke perfekte udgaver af filmene i det korrekte format, men de engelske dvd'er går for at være de bedste versioner, der er (og desværre ser det IKKE ud til, at man skal gøre sig forhåbninger om bedre versioner. Ejerskabet over filmene er gået til de folk, der tog sig af Meyer, da han var syg, og tilsyneladende bryder de sig IKKE om hans film!!).
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000 ... -1&seller=
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster