Så vidt jeg kan se koster de andre titler i serien 39,95 kr. pr. stk.
Alle deres DVD-tilbud kan checkes ud her:
http://www.stereostudio.dk/index.php?pa ... gory_id=86
PS: Anmelder Uncutterne ikke snart Miikes Imprint?
Nicolai skrev:Stereo Studio har tilbud på Cigarette Burns & Jenifer til 25 kr. pr. stk.![]()
Så vidt jeg kan se koster de andre titler i serien 39,95 kr. pr. stk.
Alle deres DVD-tilbud kan checkes ud her:
http://www.stereostudio.dk/index.php?pa ... gory_id=86
PS: Anmelder Uncutterne ikke snart Miikes Imprint?
Jack J skrev:Uncutterne er på ferie til medio december.
gorzelak skrev:Jack J skrev:Uncutterne er på ferie til medio december.
Hvababs? Vi er skam på vores pind, de fleste af os.
Jack J skrev:Bare trist, der ikke er Stereo Studio'er her ovre i den svenske del af landet! Men så kan man jo bestille R-POINT fra CDON i Malmø til 29 kr. Jeg har ikke set den (modtog den i formiddags), men håber på det bedste![]()
Jack J skrev:Og så læste jeg forresten for nyligt Uncuts anmeldelse af LADY VENGEANCE og har selv netop genkøbt dobbelt-diskudgaven (havde en exrental enkeltdiskudgave fra Bollocksbuster) og vil da lige gøre opmærksom på, at hvis ellers ikke man behøver dansk tekst på omslaget, så fås den nøjagtigt samme udgave som den danske som Uncut omtaler i DVD-tjek'et fra www.dvd.dk i en lækker metalboks til 84 kr.
Nicolai skrev:Det kræver jo, at man kaster sig i støvet for Chan-wook Park
Jack J skrev:og vil da lige gøre opmærksom på, at hvis ellers ikke man behøver dansk tekst på omslaget, så fås den nøjagtigt samme udgave som den danske som Uncut omtaler i DVD-tjek'et fra www.dvd.dk i en lækker metalboks til 84 kr.
Jack J skrev: Og så læste jeg forresten for nyligt Uncuts anmeldelse af LADY VENGEANCE og har selv netop genkøbt dobbelt-diskudgaven (havde en exrental enkeltdiskudgave fra Bollocksbuster) og vil da lige gøre opmærksom på, at hvis ellers ikke man behøver dansk tekst på omslaget, så fås den nøjagtigt samme udgave som den danske som Uncut omtaler i DVD-tjek'et fra www.dvd.dk i en lækker metalboks til 84 kr.
Skøtt skrev:Jack J skrev:og vil da lige gøre opmærksom på, at hvis ellers ikke man behøver dansk tekst på omslaget, så fås den nøjagtigt samme udgave som den danske som Uncut omtaler i DVD-tjek'et fra www.dvd.dk i en lækker metalboks til 84 kr.
Men... den danske udgave koster jo kun 50 kr.
X-rental DVD![]()
Ja, uden metalboks. Nej, ikke exrental. Filmen koster 50 dask hos Stereo Studio...Jack J skrev:exrental... uden metalboks...
togsverd skrev:Ja, uden metalboks. Nej, ikke exrental. Filmen koster 50 dask hos Stereo Studio...Jack J skrev:exrental... uden metalboks...
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster