Cheeto skrev:Jeg har kun oplevet en gang at de har trukket pengene i euro. Jeg har bestilt 5-6 gange siden da, hvor de har trukket i DKK. Og når jeg går ind på siden nu kan jeg stadig se alle priser i DKK, men man kan godt nok ikke vælge DKK i valuta-menuen ude til venstre. Lidt underligt... men de har måske ikke indført ændringerne 100% endnu?
Men det er vel heller ikke værre end at man får lidt ekstra arbejde på lommeregneren
Gynther Meyer skrev:Er du sikker på at du er inde på den rigtige Axelmusic?? Selv om det er det samme firma så er der to forskellige eButikker på nettet: en hvor man kan købe danske og britiske pal-dvd'er og et site udelukkende til salg af ntsc-dvd'er og det er det sidstnævnte der nu kun har euro, pund, dollars og svenske kroner som valuta. Jeg har netop checket igen og der står altså ikke beløb i danske kroner. Det gør der på det danske site med pal-dvd'erne (hvor man iøvrigt også kan vælge engelsk som sprog på siden men det er altså ikke det samme). Hvis du virkelig er inde på den amk. afdeling og ser priserne i kroner så... er det mærkeligt.
Axel med danske pal + britiske pal dvd:
www.axelmusic.dk/
Axel med ntsc dvd:
www.axelmusic.com
Gynther Meyer skrev:Og så behøvs du ikke at sidde med en lommeregnerdu kan nemt og snilt omregne alle valutaer her:
www.xe.com/ucc
Cheeto skrev:Ja det er den rigtige. Tror muligvis det er fordi jeg har sat den til at være logget ind hele tiden.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst