• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Tips

Her kan du poste nyt om tips om tilbud over alt i verden.
Skriv et svar
8 indlæg • Side 1 af 1

Den sidste 80'er videosnask lukker for vhs!!!

Indlægaf Jack J » ons 19. sep 2007 02:26

De af jer, der har et par sjældne titler, I skal ha lejet en dag ved lejlighed inde i Udlejningen (dvs. Videoudlejningen inde i Fredensborggade i Kbh), skal nok se at få det gjort. Jeg hørte nemlig i DAG, at ejeren ikke længere vil ha videobånd derinde mere. Han tager dem simpelthen med hjem og de blir del af hans egen samling!!!

Så selvom butikken blir ved med at være der, så er det altså alligevel på en måde farvel til Danmarks sidste 80'er udlejningssnask!!! :cry:

Jack
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » ons 19. sep 2007 12:47

Noooooooooo! :cry:

Jeg brugte godt nok mange timer derinde, dengang jeg flyttede til byen. Det er jo en institution, der (næsten) forsvinder. Nationalmuseet burde gribe ind.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Den sidste 80'er videosnask lukker for vhs!!!

Indlægaf Larsemand » ons 19. sep 2007 14:08

Jack J skrev:De af jer, der har et par sjældne titler, I skal ha lejet en dag ved lejlighed inde i Udlejningen (dvs. Videoudlejningen inde i Fredensborggade i Kbh), skal nok se at få det gjort. Jeg hørte nemlig i DAG, at ejeren ikke længere vil ha videobånd derinde mere. Han tager dem simpelthen med hjem og de blir del af hans egen samling!!!

Så selvom butikken blir ved med at være der, så er det altså alligevel på en måde farvel til Danmarks sidste 80'er udlejningssnask!!! :cry:

Jack

Det havde jeg nok også gjort :D
Larsemand

Indlægaf Jack J » ons 19. sep 2007 15:25

Heine Sørensen har iø et problem, for han var med i 2 undergrundsfilm tilbage i start-90'erne, men han har dem ikke selv og det eneste sted, som de står, er ude i Udlejningen. Det var meningen, at han sku' ha lånt dem, så jeg kunne lave DVD-R-kopier, men han har ikke ku nosse sig sammen til at få dem lejet, og nu... er de nok bare væk. Den eneste, som tilsyneladende har dem, er Martin Smidt, som lavede dem. Trist. Undergrundsfilm bør man fa'me passe på.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Ibzen1 » ons 19. sep 2007 20:21

Det var sgu en trist nyhed, men der er sgu desværre nok ikke meget udlejning tilbage i dem. Dog altid noget at han ikke helt lukker og slukker. Det er godtnok længe siden jeg har været derinde, men kunne da være man lige skulle smutte forbi og se endnu en gang på sagerne inden det er for sent.
Nå men ellers laver vi sgu da bare selv et Vhs Museum....Sammen må vi da for faen have Vhs film nok til det :-).
Jeg ved ihvertefald at Diabolik har omkring en 30-40 originale vhs bånd, så det går nok...ok det er måske mest mainstreamshit fra 90 og opefter, men alligevel....fnis...hihihihihihi
My Movies
Music Collection
http://www.forum-uncut.dk/adm_pic/IBZ/home.htm
Ibzen1

Indlægaf Jack J » ons 19. sep 2007 20:58

Jeg har 9 film, hvis det ka' hjælpe.

JJ
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » ons 19. sep 2007 22:54

Jeg har stadigt "Sonjas jul" med Sonja fra Saxogade. Så er børneafdelingen sikret. Mon ikke det kan udløse en eller anden form for tilskud fra en offentlig pulje?
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Den sidste 80'er videosnask lukker for vhs!!!

Indlægaf Diabolik » tors 20. sep 2007 07:40

Ibzen1 skrev:Jeg ved ihvertefald at Diabolik har omkring en 30-40 originale vhs bånd, så det går nok...ok det er måske mest mainstreamshit fra 90 og opefter, men alligevel....fnis...hihihihihihi

Hva' fa'en, din bette pissert.... Ska' do sjenere min komplette samling af amerikanske først-i-'90'erne highschool-komedier????? :lol:
/D
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Skriv et svar
8 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Tips