Mads Jensen skrev:Om AWE's Jeg, en jomfru:Den manglende stereo er lidt ærgerlig pga. den ellers så fine musik fra perioden, men alt i alt skader mono-lyden ikke filmen. 4:3-formatet er ligeledes lidt ærgerligt, hvis man ellers har forholdene til noget bedre, men en gammel, sort-hvid exploitation-film tager på sin vis ikke skade af at ”slumme” den lidt i 4:3 og mono (filmen er ifølge imdb.com oprindeligt optaget i 1,66:1).
Filmen er optaget i mono, og præsenteres heldigvis også sådan på DVD'en. Den er som så mange andre film optaget i 4:3, men har været vist i biografer i et bredere format, hvor top og bund har været afmasket.
TCM skrev:Endnu en anmeldelse af AWEs "Profondo Rosso"... en lidt mere positiv af slagsen![]()
http://on-z.dk/vis.asp?id=9088329
Dario Argentos mesterværk er en nydelse fra første til sidste frame. En klassiker i sin genre, der her kan ses i en meget flot udgivelse. Intet mindre end fantastisk.
Jack J skrev:Jeg ville egentligt gerne købe AWE's anime-serie LAIN, men på deres hjemmeside står kun nævnt, at den har engelsk dubbing, og dét gider jeg bare ikke (med mindre der virkelig ikke er andre alternativer). Uncut har anmeldt den, men ikke et ord om lydspor. Er der nogen, der ved, om infoen på AWE-siden er korrekt, eller er der også japansk lydspor???
Jack J skrev:Lidt mere positiv?!![]()
Han lægger ud med at skrive:Dario Argentos mesterværk er en nydelse fra første til sidste frame. En klassiker i sin genre, der her kan ses i en meget flot udgivelse. Intet mindre end fantastisk.
Det er vist "lidt mere positivt" og så gange 100. Tak for linket.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst