• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Tips

Her kan du poste nyt om tips om tilbud over alt i verden.
Skriv et svar
24 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf Nicolai » tirs 19. aug 2008 17:39

Jack J skrev:SS? Dem fra Tyskland? :lol:

:roll:
Jack J skrev:Ja, bl.a. i Sentura, men også nævnt i den artikel (og så mange andre steder i tidens løb, ikke mindst i Uncuts Bog/blad-sektion. Den eneste avis, der nogensinde kom med en enkeltstående anmeldelse, var sjovt nok den tyrkiske "Haber").

Det kan jeg godt huske. Men er der ikke noget med, at Uncut stadig mangler at anmelde det "nyeste"?
Senest rettet af Nicolai tirs 19. aug 2008 17:56, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tirs 19. aug 2008 17:49

Nicolai skrev:
Jack J skrev:SS? Dem fra Tyskland? :lol:

:roll:
Jack J skrev:Ja, bl.a. i Sentura, men også nævnt i den artikel (og så mange andre steder i tidens løb, ikke mindst i Uncuts Bog/blad-sektion. Den eneste avis, der nogensinde kom med en enkeltstående anmeldelse, var sjovt nok den tyrkiske "Haber").

Det kan jeg godt huske. Men er der ikke noget med, at Uncut stadig mangler at anmelde det nyeste?

Haha, det er lidt sent nu (det "nyeste" kom for fem år siden), men ellers jo (og nu er jeg helst fri for det. Det er muligt, der var visse... fejl... i det nummer. Ahm).

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 22. aug 2008 18:56

Filmen bliver desværre vist på dvd. Dette billede vises, når man går ind for at bestille billetter på Empire Bios hjemmeside:
Billede
Lige nu står der, at den vises i sal 4.

Det er godt nok ringe, at de ingen steder direkte oplyser, hvilket format filmen bliver vist i, og at de ikke svarer, når man skriver til dem og spørger.
Jeg håber, at ikke alle filmene bliver vist på dvd, selv om det kunne tyde på det...
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » fre 22. aug 2008 21:41

Hvis de så i det mindste fandt gamle slidte exrentals frem og viste. Så ville oplevelsen i det mindste blive surrealistisk obskur.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » fre 22. aug 2008 21:42

Inde på filmz.dk er der postet et svar fra Empire og både THE GIRL WHO KNEW TOO MUCH og SISTERS vises fra dvd.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Jack J » fre 22. aug 2008 21:57

Thomsen skrev:Inde på filmz.dk er der postet et svar fra Empire og både THE GIRL WHO KNEW TOO MUCH og SISTERS vises fra dvd.

Virkelig? Jeg hørte ellers rygter, at deres kopi af SISTERS er optaget fra TV3. :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 22. aug 2008 22:08

Thomsen skrev:Inde på filmz.dk er der postet et svar fra Empire og både THE GIRL WHO KNEW TOO MUCH og SISTERS vises fra dvd.

Har du et link?

25 kr. pr. billet er naturligvis også en fair pris, trods alt billigere end hvis man selv købte den pågældende film på dvd, men jeg vil langt hellere se dem på rigtig film fremfor på hjemmebiomanér.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Thomsen » lør 23. aug 2008 11:51

Link: http://filmz.dk/forum/tagwall/heads-up-62-32260#93
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Nicolai » lør 23. aug 2008 12:15

Thomsen skrev:Link: http://filmz.dk/forum/tagwall/heads-up-62-32260#93

Tak, jeg indsætter lige deres svar her:
The girl who knew too much og Sisters er DVD visninger

Hertugen og englænderinden er 35 mm.

De følgende visninger ligger ikke fast endnu, men vi forsøger så vidt muligt at vise filmene i 35mm.

De bedste hilsner

Bella Melgaard

Empire Bio

Så det tyder da på, at de skaffer filmkopier, når det kan lade sig gøre og er rentabelt.
Brugeravatar
Nicolai

Foregående

Skriv et svar
24 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Tips