gorzelak skrev:Ok, nu kan jeg se dem - også i bargain b. Ved ikke lige, hvad der er gået galt før, men der er 3 siders titler mere nu.
Mads Jensen skrev:Periodevis? Tror da nok at det er permanent. Jeg har flere gange haft problemer med fejlmeldinger når jeg har bestilt noget fra dddhouse, men aldrig hos cdwow.
GinJohn skrev:Er jeg den eneste, der døjer, når CD WOW finder på at bruge Verified by Visa-betalingsrutinen, idet der meldes fejl, når jeg skal åbne netbanken ?
Det er vist i øvrigt kun periodevis, at CD WOW bruger denne dokumentationsform eller hvad ?
[Billede af Will Ferrell, der siger: "Har vi gjort noget forkert?"]
Kære Medlem,
Vi har ikke set dig på CD WOW! i et stykke tid. Vi håber ikke, at vi har gjort noget forkert.
Der er nu over 1 million forskellige CD’er, DVD’er, og spil på CD WOW! Og vi vil gerne give dig en GRATIS 20 KR E-KUPON:
[CENSUR!!!]
Indtast bare denne kode, når du er færdig med at handle!
Din e-kupon gælder indtil midnat den 26. februar 2008.02.19
God Shopping!
CD WOW!
Nicolai skrev:Hvorfor får man aldrig den slags e-mails fra Uncut(s forum)?
gorzelak skrev:Tjah, måske skulle vi indføre en lignende service blandt læserne...? "Kære Uncut-læser. Vi har registreret, at du ikke har besøgt www.uncut.dk i en rum tid - og at du i øvrigt kun skimmede anmeldelserne sidste gang, du var der. Derfor vil vi gerne henlede din opmærksomhed på følgende nye reviews..." - evt. suppleret med et foto af Vang, der siger "har vi gjort noget forkert?" i en taleboble.
And anyone involved in this project should be proud. The script is knowing and self deprecating, plus it doesn’t mind making Morrissey, the movie’s hero, out to be a lazy male-chauvinist pig. The British predilection with toilet humour is here in full force (the ‘talking turd’ sequence being a particularly disgusting highlight, especially when in jumps into Noddy’s mouth) as is our obsession with having nice cups of tea to solve everything. The music is also suitably ridiculous, ranging an incidental score that sounds like it was lifted from a Carry On movie (yes, they borrowed the composer from Boon, would you believe) to pumping rock tracks, one of which is called “She Runs On Blood... She Don't Run On Gasoline” (which is included in it’s separate entirety as a special feature on the DVD). But the biggest gem in this pot of treasure is seeing Anthony Daniels – Mr C-3PO himself – as a camp gung-ho biker exorcist, complete with razor-sharp throwing-crosses. “Let’s go kick some bottom!”
Nicolai skrev:24-timers udsalg på CD WOW! Bl.a. med denne titel:
http://dk.cd-wow.com/detail_results_2.p ... at=region2And anyone involved in this project should be proud. The script is knowing and self deprecating, plus it doesn’t mind making Morrissey, the movie’s hero, out to be a lazy male-chauvinist pig. The British predilection with toilet humour is here in full force (the ‘talking turd’ sequence being a particularly disgusting highlight, especially when in jumps into Noddy’s mouth) as is our obsession with having nice cups of tea to solve everything. The music is also suitably ridiculous, ranging an incidental score that sounds like it was lifted from a Carry On movie (yes, they borrowed the composer from Boon, would you believe) to pumping rock tracks, one of which is called “She Runs On Blood... She Don't Run On Gasoline” (which is included in it’s separate entirety as a special feature on the DVD). But the biggest gem in this pot of treasure is seeing Anthony Daniels – Mr C-3PO himself – as a camp gung-ho biker exorcist, complete with razor-sharp throwing-crosses. “Let’s go kick some bottom!”
(kilde: http://www.eatmybrains.com/showreview.php?id=127)
Nicolai skrev:Tænkte det nok. Må for fremtiden lige huske at slå alle titler op på Uncut, før jeg citerer en anden kilde.
Det anede mig også, at det måtte være en film, du har set Gorzelak.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster