• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Tips

Her kan du poste nyt om tips om tilbud over alt i verden.
Skriv et svar
52 indlæg • Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4

Indlægaf gorzelak » tirs 5. feb 2008 19:33

Ok, nu kan jeg se dem - også i bargain b. Ved ikke lige, hvad der er gået galt før, men der er 3 siders titler mere nu.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » tirs 5. feb 2008 19:36

gorzelak skrev:Ok, nu kan jeg se dem - også i bargain b. Ved ikke lige, hvad der er gået galt før, men der er 3 siders titler mere nu.

Der er nogle gange, hvor wow's sider ikke altid er stabile og nogle gange afhænger det af, hvilen cdwow man kigger på, de har ikke alle de samme film.
dvs. cdwow1 og cdwow12 kan godt være forskellige.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf GinJohn » ons 6. feb 2008 00:22

Er jeg den eneste, der døjer, når CD WOW finder på at bruge Verified by Visa-betalingsrutinen, idet der meldes fejl, når jeg skal åbne netbanken ?

Det er vist i øvrigt kun periodevis, at CD WOW bruger denne dokumentationsform eller hvad ?
Brugeravatar
GinJohn

Indlægaf Mads » ons 6. feb 2008 00:29

Periodevis? Tror da nok at det er permanent. Jeg har flere gange haft problemer med fejlmeldinger når jeg har bestilt noget fra dddhouse, men aldrig hos cdwow.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Gynther Meyer » ons 6. feb 2008 01:02

Mads Jensen skrev:Periodevis? Tror da nok at det er permanent. Jeg har flere gange haft problemer med fejlmeldinger når jeg har bestilt noget fra dddhouse, men aldrig hos cdwow.

Jeg køber så mange steder fra, så jeg ka' dårligt nok huske det, men blir cdwows betaling ikke varetaget gennem Paynova?

Hvis ikke man har Visa Verify, så tar Dddhouse iø også paypal, selvom det ikke står på siden. Man skal bare skrive til dem og få adressen.
Brugeravatar
Gynther Meyer

Geografisk sted: 5 min før sprogrevisionen i '48
  • Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » ons 6. feb 2008 01:32

GinJohn skrev:Er jeg den eneste, der døjer, når CD WOW finder på at bruge Verified by Visa-betalingsrutinen, idet der meldes fejl, når jeg skal åbne netbanken ?

Det er vist i øvrigt kun periodevis, at CD WOW bruger denne dokumentationsform eller hvad ?

Brug den nederste måde at betale på den der hedder other cards, så bruger den worldpay.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Thomsen » ons 6. feb 2008 11:57

Hos mig er den nederste mulighed også begyndt at stille videre til 'Verified-by-Visa' her på det seneste. Den eneste forskel er, at den øverste valgmulighed varetages af Paynova, og den nederste ('Other Cards') håndteres af Worldpay.

Har i øvrigt ingen problemer med 'Verified-by-Visa' haft overhovedet. Det fungerer fint med Danske Bank.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Nicolai » tors 21. feb 2008 14:45

Har lige fået denne wee-mail (som de selv kalder den!):
[Billede af Will Ferrell, der siger: "Har vi gjort noget forkert?"]
Kære Medlem,

Vi har ikke set dig på CD WOW! i et stykke tid. Vi håber ikke, at vi har gjort noget forkert.

Der er nu over 1 million forskellige CD’er, DVD’er, og spil på CD WOW! Og vi vil gerne give dig en GRATIS 20 KR E-KUPON:

[CENSUR!!! 8) ]

Indtast bare denne kode, når du er færdig med at handle!

Din e-kupon gælder indtil midnat den 26. februar 2008.02.19

God Shopping!
CD WOW!

Sådan en har jeg godt nok aldrig fået før! :mrgreen:

Hvorfor får man aldrig den slags e-mails fra Uncut(s forum)? :wink:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf gorzelak » tors 21. feb 2008 15:25

Nicolai skrev:Hvorfor får man aldrig den slags e-mails fra Uncut(s forum)? :wink:

Tjah, måske skulle vi indføre en lignende service blandt læserne...? "Kære Uncut-læser. Vi har registreret, at du ikke har besøgt www.uncut.dk i en rum tid - og at du i øvrigt kun skimmede anmeldelserne sidste gang, du var der. Derfor vil vi gerne henlede din opmærksomhed på følgende nye reviews..." - evt. suppleret med et foto af Vang, der siger "har vi gjort noget forkert?" i en taleboble.
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tors 21. feb 2008 15:37

gorzelak skrev:Tjah, måske skulle vi indføre en lignende service blandt læserne...? "Kære Uncut-læser. Vi har registreret, at du ikke har besøgt www.uncut.dk i en rum tid - og at du i øvrigt kun skimmede anmeldelserne sidste gang, du var der. Derfor vil vi gerne henlede din opmærksomhed på følgende nye reviews..." - evt. suppleret med et foto af Vang, der siger "har vi gjort noget forkert?" i en taleboble.

Hmm... hvis det drejer sig om læsere, der kun har skimmet anmeldelserne, forestiller jeg mig, at Vang snarere vredt vil udbryde:
"Skal du ha' en tur på fars urinslæde?!!" :twisted: - mens han på billedet truer med en knyttet næve med dertilhørende påsat udhulet ananas! :shock:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf gorzelak » tors 21. feb 2008 20:49

Nicolai skrev:Har lige fået denne wee-mail (som de selv kalder den!):

Weyy, nu fik jeg også én! (bare på engelsk)
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 27. feb 2008 13:49

24-timers udsalg på CD WOW! Bl.a. med denne titel:
Billede
http://dk.cd-wow.com/detail_results_2.p ... at=region2
And anyone involved in this project should be proud. The script is knowing and self deprecating, plus it doesn’t mind making Morrissey, the movie’s hero, out to be a lazy male-chauvinist pig. The British predilection with toilet humour is here in full force (the ‘talking turd’ sequence being a particularly disgusting highlight, especially when in jumps into Noddy’s mouth) as is our obsession with having nice cups of tea to solve everything. The music is also suitably ridiculous, ranging an incidental score that sounds like it was lifted from a Carry On movie (yes, they borrowed the composer from Boon, would you believe) to pumping rock tracks, one of which is called “She Runs On Blood... She Don't Run On Gasoline” (which is included in it’s separate entirety as a special feature on the DVD). But the biggest gem in this pot of treasure is seeing Anthony Daniels – Mr C-3PO himself – as a camp gung-ho biker exorcist, complete with razor-sharp throwing-crosses. “Let’s go kick some bottom!”

(kilde: http://www.eatmybrains.com/showreview.php?id=127)
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf gorzelak » ons 27. feb 2008 14:49

Nicolai skrev:24-timers udsalg på CD WOW! Bl.a. med denne titel:
Billede
http://dk.cd-wow.com/detail_results_2.p ... at=region2
And anyone involved in this project should be proud. The script is knowing and self deprecating, plus it doesn’t mind making Morrissey, the movie’s hero, out to be a lazy male-chauvinist pig. The British predilection with toilet humour is here in full force (the ‘talking turd’ sequence being a particularly disgusting highlight, especially when in jumps into Noddy’s mouth) as is our obsession with having nice cups of tea to solve everything. The music is also suitably ridiculous, ranging an incidental score that sounds like it was lifted from a Carry On movie (yes, they borrowed the composer from Boon, would you believe) to pumping rock tracks, one of which is called “She Runs On Blood... She Don't Run On Gasoline” (which is included in it’s separate entirety as a special feature on the DVD). But the biggest gem in this pot of treasure is seeing Anthony Daniels – Mr C-3PO himself – as a camp gung-ho biker exorcist, complete with razor-sharp throwing-crosses. “Let’s go kick some bottom!”

(kilde: http://www.eatmybrains.com/showreview.php?id=127)

Uncuts review her:
http://www.uncut.dk/show_review.php?review_id=1496
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 27. feb 2008 15:57

Tænkte det nok. Må for fremtiden lige huske at slå alle titler op på Uncut, før jeg citerer en anden kilde. :wink:
Det anede mig også, at det måtte være en film, du har set Gorzelak. :D
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf gorzelak » ons 27. feb 2008 16:09

Nicolai skrev:Tænkte det nok. Må for fremtiden lige huske at slå alle titler op på Uncut, før jeg citerer en anden kilde. :wink:
Det anede mig også, at det måtte være en film, du har set Gorzelak. :D

Ja, men jeg var egentlig lidt skuffet over den - ikke nok crazy comedy efter min smag. Men Uncut-Anders er ret glad for den.
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
52 indlæg • Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4

Tilbage til Tips