Thomsen skrev:Jeg var faktisk derinde i starten af ugen, og de nye inddelinger er rare og mere overskuelige (omend ikke altid lige logiske. Klassiske film sælges f.eks. som "indie").
Nicolai skrev:Tak for de gode tip KnatLouie.![]()
Mht. inddelingerne så må jeg ærligt indrømme, at jeg stort set ikke bemærkede dem, sidst jeg var derinde. Til gengæld undrede jeg mig lidt over, at den tredje "Scanners"-film stod helt alene... jeg havde håbet på at finde den boks med alle tre film, som bl.a. TP sælger.
Jeg kunne naturligvis bare have spurgt efter den men endte i stedet med at købe bl.a. "The Fountain" (til 35 kr.).
Jack J skrev:Nogle af de filmbokse, som TP sælger, er da vist nogen, de selv har lavet, hvor de bare samler nogle film, og jeg tror faktisk, at SCANNERS-boksen er sådan en.
Jack J skrev:Da jeg købte den i TP, kostede den kun 30 kr.
Nicolai skrev:Jack J skrev:Nogle af de filmbokse, som TP sælger, er da vist nogen, de selv har lavet, hvor de bare samler nogle film, og jeg tror faktisk, at SCANNERS-boksen er sådan en.
Sikkert. De sælger dem også individuelt til 50 kr. stykket, hvilket er samme pris som for boksen.Jack J skrev:Da jeg købte den i TP, kostede den kun 30 kr.
Tillykke Jack, så har du jo sparet de 20 kr., du betalte i merpris for Suzuki-boksen.
Nicolai skrev:
Og så lagde jeg mærke til, at AWE har udgivet "Orfeu Negro" (vist nok inkl. booklet - er der nogen, der ved, hvem der har skrevet den?) samt et par andre titler, deriblandt et bokssæt; alle tidligere udgivet af Criterion Film. Gad vide hvorfor... Criterion Film eksisterer jo stadigvæk.
Anders skrev:Hvor jeg dog bare ærger mig gul og blå over ikke at bo ved Fona 2000..
Nogle af os bor i Vestjylland, you know. xD
ØV!
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster