Play.com har tilbud på boxset, bl.a. Phantasm digipack'en til £10.99 inkl. forsendelse.
http://www.play.com/DVD/DVD/3-/489/2-/P ... ng&cpage=1
gorzelak skrev:Play.com har tilbud på boxset, bl.a. Phantasm digipack'en til £10.99 inkl. forsendelse.
http://www.play.com/DVD/DVD/3-/489/2-/P ... ng&cpage=1
gorzelak skrev:Indholdet er præcis det samme, så vidt jeg kan se. Jeg var fristet af Sphere-udgaven, men købte i sin tid digipacken fordi, den forekom mig mest praktisk - rent reolanbringelsesmæssigt (!).
gorzelak skrev:Indholdet er præcis det samme, så vidt jeg kan se. Jeg var fristet af Sphere-udgaven, men købte i sin tid digipacken fordi, den forekom mig mest praktisk - rent reolanbringelsesmæssigt (!).
TCM skrev:gorzelak skrev:Indholdet er præcis det samme, så vidt jeg kan se. Jeg var fristet af Sphere-udgaven, men købte i sin tid digipacken fordi, den forekom mig mest praktisk - rent reolanbringelsesmæssigt (!).
Hmmm, det ser da ud til at der en en bunke ekstra ekstramateriale med på kugle-boksen...? Modsat digi-packen som er ret tam på det område...?
Nicolai skrev:gorzelak skrev:Har du nogen idé om, hvor mange penge de føromtalte uheldige play.com-købere har skullet af med? Jeg bliver sgu lidt nervøs ved tanken...
men kors hvor er det dog billigt (og fristende) for Sphere-boksen...
efter Uncuts omtale har jeg længe haft lyst til at se dem!
Forresten Lars, er du den eneste Uncutter, der er begejstret for dem alle? Jeg har læst MEGET blandede anmeldelser af dem andre steder...
gorzelak skrev:TCM skrev:gorzelak skrev:Indholdet er præcis det samme, så vidt jeg kan se. Jeg var fristet af Sphere-udgaven, men købte i sin tid digipacken fordi, den forekom mig mest praktisk - rent reolanbringelsesmæssigt (!).
Hmmm, det ser da ud til at der en en bunke ekstra ekstramateriale med på kugle-boksen...? Modsat digi-packen som er ret tam på det område...?
Nej nej, digipacken har skam masser af ekstramateriale - kommentarspor på hver film samt en hel disc kun med bonus-sager. Jeg kan ikke lige overskue, om der er nogle små nuancerforskelle mht. bonusmaterialet på de to udgivelser, men der er ikke mindre ekstramateriale i digipacken end i Sphere-udgivelsen - og kommentarsporene og dokumentarerne er nøjagtig de samme.
Thomsen skrev:Play er ikke særligt udførlige med deres indholdsangivelser, men du kan altid tjekke indholdet af forskellige udgaver på dvdcompare.net (med forbehold for, at de ikke altid har opdateret med nye versioner eller alle udgivelser fra andre lande).
Teknisk set, så sender Play fra en af kanaløerne, som er frihandelsområde (og derfor står udenfor EU). Derfor kan man godt risikere at blive snuppet af tolderne, hvis varens værdi overstiger 80kr. Rent praktisk er dog temmelig sjældent, det sker med Play. Jeg har købt fra dem i årevis og er endnu ikke røget i fælden (7-9-13) modsat hos andre forhandlere.
gorzelak skrev:Jeg tror ikke, du skal være nervøs for at købe den Nicolai - jeg har som sagt selv aldrig haft problemer med play, men ved blot, at uncuts Anders Munk har måttet lægge lidt ekstra oveni et par gange - det har sikkert kun drejet sig om en 100 kr.-seddel eller deromkring. Jeg ved heller ikke, om det har noget at gøre med forsendelsens værdi - jeg har vist aldrig selv købt mere end en enkelt vare ad gangen fra play.
Vang har bedømt 4'eren pænt, kan jeg se, men ellers ved jeg faktisk ikke, hvordan de andre uncuttere har det med filmene... etteren er jo uomtvisteligt en klassiker. Jeg synes, de er helt fænomenale alle sammen, men de adskiller sig ret meget fra hinanden... 2'eren og 3'eren er ret actionprægede og humoristiske, mens 4'eren har en meget dommedagsagtig stemning over sig. Jeg kan godt lide deres drømmeagtige atmosfære og deres uforudsigelighed - alt kan ske i en Phantasm-film. Jeg håber inderligt på, at der kommer en 5'er... selvom slutningen i 4'eren bliver svær at overgå.
Nicolai skrev:gorzelak skrev:Jeg tror ikke, du skal være nervøs for at købe den Nicolai - jeg har som sagt selv aldrig haft problemer med play, men ved blot, at uncuts Anders Munk har måttet lægge lidt ekstra oveni et par gange - det har sikkert kun drejet sig om en 100 kr.-seddel eller deromkring. Jeg ved heller ikke, om det har noget at gøre med forsendelsens værdi - jeg har vist aldrig selv købt mere end en enkelt vare ad gangen fra play.
Vang har bedømt 4'eren pænt, kan jeg se, men ellers ved jeg faktisk ikke, hvordan de andre uncuttere har det med filmene... etteren er jo uomtvisteligt en klassiker. Jeg synes, de er helt fænomenale alle sammen, men de adskiller sig ret meget fra hinanden... 2'eren og 3'eren er ret actionprægede og humoristiske, mens 4'eren har en meget dommedagsagtig stemning over sig. Jeg kan godt lide deres drømmeagtige atmosfære og deres uforudsigelighed - alt kan ske i en Phantasm-film. Jeg håber inderligt på, at der kommer en 5'er... selvom slutningen i 4'eren bliver svær at overgå.
Okay, mange tak for informationerne Lars - nu vil jeg helt klart investere i boksen.Glæder mig meget til at se dem - uforudsigeligheden og den drømmeagtige atmosfære lyder meget tiltalende... så længe det, som du siger, er gennemsyret af en "sær indre logik".
Også tak til I andre for bemærkningerne vedrørende play.com og deres obskure frihandelsområde! Suspekt!
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster