Hele kurve fulde af On Airs POSSESSION til 25 kr.
http://www.uncut.dk/show_review.php?review_id=1747
Staal skrev:Jeg var deroppe idag efter Possession. De har Hellraiser til 5 kr!
Nicolai skrev:Den er god nok. Den koster skam 25 kr. Jeg har selv gaflet den, som Thomsen så fint udtrykker det.
Og tak for tippet Gorzelak.
Anders skrev:Jeg sad også selv og studsede over Hellraiser-tilbuddet, og det forarger mig faktisk en smugle at man sælger så vanvittigt en god film til 5 kr (!!!!)
Staal skrev:Jeg bliver højst sandsynligt flamet for dette, men jeg hader den film.
Godt nok ejer jeg den, men det er mange år siden jeg så den. Så vidt jeg husker var den usammenhængende og alt andet end scary.
Anders skrev:Staal skrev:Jeg bliver højst sandsynligt flamet for dette, men jeg hader den film.
Godt nok ejer jeg den, men det er mange år siden jeg så den. Så vidt jeg husker var den usammenhængende og alt andet end scary.
What!?
Der må jeg erklære mig 100000% uforstående! Hellraiser er ikke scary som sådan, nej, men nu betragter jeg den heller ikke som en gyserfilm, men som Horror/Gore og dér leverer den da varen hundrede procent. Og udover dét, så har den da affødt den fedeste bad guy i film-historien, Pinhead, kun sidestillet med Freddy og Leatherface. xD
Vang skrev:Anders skrev:Staal skrev:Jeg bliver højst sandsynligt flamet for dette, men jeg hader den film.
What!?
Der må jeg erklære mig 100000% uforstående! Hellraiser er ikke scary som sådan, nej, men nu betragter jeg den heller ikke som en gyserfilm, men som Horror/Gore og dér leverer den da varen hundrede procent. Og udover dét, så har den da affødt den fedeste bad guy i film-historien, Pinhead, kun sidestillet med Freddy og Leatherface. xD
Jeg kan skimte en 'hvem er sejest"-afstemning mellem Leatherface, Freddy, Jason, Pinhead, Leprechaun eller dr. Freudstein i horisonten.
Anders skrev:For guds skyld og alt hvad der er helligt - hold Torben Bille væk fra mit åsyn!
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster