Tak til Nicolai... og hvis ikke der er flere ex, så er det, fordi jeg netop har bestilt den. Hæh (men det er der jo nok!).
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/667115/S ... oduct.html
Morbid Angel skrev:Ja og 33,36 kr hvis man betaler med £, tak for tippet!
Mvh
MA
Nicolai skrev:Så er der bare det med risikoen for, at pakken bliver snuppet...
Jack J skrev:Morbid Angel skrev:Ja og 33,36 kr hvis man betaler med £, tak for tippet!
Mvh
MA
Det kan du bare ikke! Betalingssystemet tillader ikke folk med ikke-UK adresser at betale i pund. Meget snedigt er der lagt porto oveni prisen med euro, så selvom der står, at man ikke betaler porto, så... er det snyd.
Morbid Angel skrev:Jack J skrev:Morbid Angel skrev:Ja og 33,36 kr hvis man betaler med £, tak for tippet!
Mvh
MA
Det kan du bare ikke! Betalingssystemet tillader ikke folk med ikke-UK adresser at betale i pund. Meget snedigt er der lagt porto oveni prisen med euro, så selvom der står, at man ikke betaler porto, så... er det snyd.
Nå da sikke en påstand nu har jeg købt film og alt muligt andet hos play det sidste 5 års tid og kun betalt i £ hehe
Nå ja man skal kende tricket, som er at man laver en ny leveringsadresse og skriver UK som land, bare man husker at skrive Denmark lige under postnummeret, har modtaget en masse film og gadgets uden problemer, dog kan man kun købe for maks 50£ ad gangen.
Mvh
MA
Nicolai skrev:Jeg har ellers læst, at de er begyndt at slette ens ordre(r), når man benytter sig af det trick.
Nicolai skrev:Play.com.
Så vidt jeg ved, nægter The Book Depository kategorisk at handle med danskere.
Jack J skrev:Nicolai skrev:Play.com.
Så vidt jeg ved, nægter The Book Depository kategorisk at handle med danskere.
Men hvis de bare sender ud uden at kigge på adressen, så kunne man vel i reglen bare gøre som Morbid Angel, hvorefter postvæsenet omdirigerer brevet.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster