Jack J skrev:Jeg er nu netop blevet oplyst, at der ikke længere er tale om et SALG, men der er blevet ændret til en AUKTION (ganske sikkert pga Member-X forespørgsel).
Jeg har bedt om at købe nogle titler, men selvom jeg var først ude, så må jeg altså nu nådigst vente og se, om jeg kan få lov at købe dem, hvis ikke der er andre, der vil ha dem!!
Den går ikke! Man kan ikke ændre et SALG til en AUKTION midt i det hele!! Jeg trækker hermed mine tilbud tilbage.![]()
mvh
Jack
thomaslady skrev:Jack J skrev:Jeg er nu netop blevet oplyst, at der ikke længere er tale om et SALG, men der er blevet ændret til en AUKTION (ganske sikkert pga Member-X forespørgsel).
Jeg har bedt om at købe nogle titler, men selvom jeg var først ude, så må jeg altså nu nådigst vente og se, om jeg kan få lov at købe dem, hvis ikke der er andre, der vil ha dem!!
Den går ikke! Man kan ikke ændre et SALG til en AUKTION midt i det hele!! Jeg trækker hermed mine tilbud tilbage.![]()
mvh
Jack
det har ikke noget med den anden person at gøre og du var heller ikke den første til at spørge på de film
der var bare så mange der havde spurgt
men ligemeget de er trukket ud
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster