(Og nej, Jack, jeg sidder ikke og lurpasser med en ekstra!! Og nej, Jack, selvom jeg havde ville jeg ikke sælge den!!!

Det er en svensker der har spurgt mig om hvor meget den evt. kunne komme til at koste ifald der var én der havde den salg!!
/D
Åhrr, du lovede...Diabolik skrev:Hvis du havde muligheden for at købe en dansk udgave af Royal Video's Kannibal-Massakren, hvor meget ville du være villig til at give for den?
(Og nej, Jack, jeg sidder ikke og lurpasser med en ekstra!! Og nej, Jack, selvom jeg havde ville jeg ikke sælge den!!!)
Det er en svensker der har spurgt mig om hvor meget den evt. kunne komme til at koste ifald der var én der havde den salg!!
/D
Jack J skrev:Åhrr, du lovede...Diabolik skrev:Hvis du havde muligheden for at købe en dansk udgave af Royal Video's Kannibal-Massakren, hvor meget ville du være villig til at give for den?
(Og nej, Jack, jeg sidder ikke og lurpasser med en ekstra!! Og nej, Jack, selvom jeg havde ville jeg ikke sælge den!!!)
/D
Diabolik skrev:LÆS IGEN;
Og nej, Jack, selvom jeg havde ville jeg ikke sælge den!!!(GET IT???)))
Jack J skrev:Diabolik skrev:LÆS IGEN;
Og nej, Jack, selvom jeg havde ville jeg ikke sælge den!!!(GET IT???)))
Jeg knæler i støvet og ærer dine fødder.![]()
![]()
Diabolik skrev:Men seriøst... Hvor meget ville du være villig til at slippe for den titel?
Nicolai skrev:Jack J skrev:Den dyreste film, jeg har købt på VHS var RAMBU, som jeg gav 450 kr. for på en auktion på eBay.
Sender du ikke lige en kopi?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster