Maratonmanden skrev:Greetings my friends...
Vær hilset og velkommen ombord!

AvatarDK skrev:Maratonmanden skrev:og avatar jeg stiller altid op til en lille brydekamp når det gælder filmprogrammerne![]()
I'll meet you at the break of dawn. Bring your own rifle
Diabolik skrev:Maratonmanden skrev:Blueye
Hva' fa'en, Mikkel, er det dig der er Blueye? Hjertelig velkommen i vor 'lille' sluttede kreds!!!
/Diabolik
Jack J skrev:Make yourself at home, buddy. Altid plads til een til, der ser de her film.![]()
Jack
Thomsen skrev:Maratonmanden skrev:Greetings my friends...
Vær hilset og velkommen ombord!
Maratonmanden skrev:Diabolik skrev:Maratonmanden skrev:Blueye
Hva' fa'en, Mikkel, er det dig der er Blueye? Hjertelig velkommen i vor 'lille' sluttede kreds!!!
/Diabolik
Ja så kom det vist frem i lyset, ingen grund til at ha undercoverhjelmen på længere he he...
Diabolik skrev:Maratonmanden skrev:Diabolik skrev:Maratonmanden skrev:Blueye
/Diabolik
Ja så kom det vist frem i lyset, ingen grund til at ha undercoverhjelmen på længere he he...
Næh, jeg hylder princippet; Know your enemy!!!![]()
/D
Maratonmanden skrev:Diabolik skrev:Maratonmanden skrev:Diabolik skrev:Maratonmanden skrev:Blueye
/Diabolik
/D
Yeah keep your friends close but your enemys closer, it´s a cruel world
Maratonmanden skrev:Maratonmanden skrev:Diabolik skrev:Maratonmanden skrev:Diabolik skrev:Maratonmanden skrev:Blueye
/Diabolik
/D
Yeah keep your friends close but your enemys closer, it´s a cruel world
Men ellers er jeg stadig glad for de tapes du solgte mig...
Maratonmanden skrev:Yeah keep your friends close but your enemys closer, it´s a cruel world
Bang that head that doesn`t bang!!Gynther Meyer skrev:Maratonmanden skrev:Yeah keep your friends close but your enemys closer, it´s a cruel world
Kill 'em all!
Maratonmanden skrev:Bang that head that doesn`t bang!!Gynther Meyer skrev:Maratonmanden skrev:Yeah keep your friends close but your enemys closer, it´s a cruel world
Kill 'em all!
Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster