Super-ultra-mega-rare etc....

Sælges eller kan evt. indgå i byttehandel
Smid bud til avatardk@gmail.com
AvatarDK skrev:Ja, jeg er egentlig lidt overrasket over at der ikke er kommet en eller anden kommentar om at man kan købe en brandny dvd i Føtex til en 50'er så hvorfor skal et gammelt bånd koste så meget
Diabolik skrev:AvatarDK skrev:Ja, jeg er egentlig lidt overrasket over at der ikke er kommet en eller anden kommentar om at man kan købe en brandny dvd i Føtex til en 50'er så hvorfor skal et gammelt bånd koste så meget
Ja, jeg sidder også bare og venter på at en eller anden formaster sig til at kommentere prissætningen!!!![]()
/D
Kinski skrev:Jamen okay da, jeg tror folk kommer til at slås om det bargain af et køb-nu tilbud![]()
AvatarDK skrev:Kinski skrev:Jamen okay da, jeg tror folk kommer til at slås om det bargain af et køb-nu tilbud![]()
Hvad er en realistisk pris på den? Gik ud fra den var forholdsvis sjælden men det er måske noget jeg har bildt mig selv ind.
Har før set bånd gå til over 1000 dask på danskefilm.dk og har også selv solgt et par bånd til en gut derinde for gode priser, så der er også folk derinde der ikke lader sig afskrække.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster