Har ikke haft nok reoler til at mine serier kunne stå fremme, så de har været pakket ned men fik købt et reolsystem i dag og nu er de nu fundet frem og sat på plads.
vhs4ever skrev:uuha gram...den stargate box ser lækker ud uhmm, den kunne jeg godt bruge jeg gad godt vide om man stadig kan få den? jeg må lige ind på laserdisken og kigge...
ha en god søndag alle mvh. bjarne
Jack J skrev:Du har aldrig set "Tales of the Unexpected"? Jeg så den fra allerførste afsnit og kunne rigtig godt lide den. Den startede på DR i 1980. Det er jo sådan en tv-gyserserie af en varighed, så alle kan være med. Jeg mener, afsnittene løber 25 minutter. Du har været heldig med din byttehandel der! Jeg måtte vente i adskillige år, før den kom ned på en pris, der var til at betale sig fra (jeg husker ikke, om det var Amazon eller eBay, jeg fik den fra).
Jeg tillader mig at bringe Henrik Larsens omtale af serien fra hans nye bog om dansk TV i 1980'erne (fås fra Amazon):
Gramm skrev:Nej jeg er født i 1982 så jeg så den ikke i tv. men har set den nu. jeg tog 2 uger hvor jeg ikke så andet og den skuffede ikke. måske skulle man se et par afsnit nu når det er halloween. Godt at høre at Ash vs Evil dead er god. den skal jeg også havde købt. Jack hvis du ikke har den så anbefaler jeg igen, dig at købe Jack of all trades serien. den morsom og Bruce Campbell er i topform .
https://www.ebay.com/itm/Jack-of-All-Tr ... SwRgZTxcNN
Tilbage til TV-film og TV-serier
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst