Herligt, at der er lidt gang i tråden igen, og coole sager, guys. Jeg har bare fundet nada på det seneste!
Og Gramm: ALLE pakker fra ikke-EU-lande bliver stoppet af PostNord! Du er ikke bare uheldig. **Alle** pakker! Desværre.
Jack J skrev:Cool! Jeg har kun set BONE TOMAHAWK, som jeg også var ret glad for.
Gramm skrev:Jack J skrev:Cool! Jeg har kun set BONE TOMAHAWK, som jeg også var ret glad for.
It is the official opinion of the back-up deputy....
Film-Fyren skrev:Billede 2: Var lige et smut forbi Nykøbing F, og købte en bunke film. CONVOY var den allerførste ikke-børnevenlig film, jeg nogensinde så, og har aldrig set den siden.
Jack J skrev:Film-Fyren skrev:Billede 2: Var lige et smut forbi Nykøbing F, og købte en bunke film. CONVOY var den allerførste ikke-børnevenlig film, jeg nogensinde så, og har aldrig set den siden.
Den danske dvd mangler lidt dialog-bidder, som så vidt jeg husker røg ud pga. censuren.
Jack J skrev:THE NIGHTMARE BEFORE CHRISTMAS er feeed!
Jack J skrev:RED SUN har jeg på en gammel dansk sell-thru vhs. Ikke noget mesterværk.
Film-Fyren skrev:Jack J skrev:RED SUN har jeg på en gammel dansk sell-thru vhs. Ikke noget mesterværk.
Fair enough. Smag og behag er vidt forskelligt.
Jack J skrev:Film-Fyren skrev:Jack J skrev:RED SUN har jeg på en gammel dansk sell-thru vhs. Ikke noget mesterværk.
Fair enough. Smag og behag er vidt forskelligt.
Don't get me wrong, jeg synes, den er udmærket, slet ikke dårlig. Bare ikke noget mesterværk. Men mindre kan også gøre det.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster