• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
1828 indlæg • Side 30 af 122 • 1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 122

Re: Hvilken film købte du i dag

Indlægaf Gory-Glory » søn 3. mar 2013 23:01

Dagens filmer som jag köpte på Scifimässan i Malmö

Class of Nuke Em High - 84 Entertainment - Tyskland
Stor Bokbox nummer 53/222 - Cover C

Class of Nuke Em High 2 - 84 Entertainment - Tyskland
Stor Bokbox nummer 58/111 - Cover C

Lorax - Universal - Sverige
Hyr-DVD

Billede

http://i1279.photobucket.com/albums/y52 ... 844e6e.jpg
https://www.instagram.com/goryglory
https://www.tiktok.com/@g0rygl0ry
https://www.youtube.com/@g0rygl0ry
Brugeravatar
Gory-Glory

Geografisk sted: Sverige
  • Hjemmeside

Indlægaf rammy » tors 18. apr 2013 09:30

Billede Billede Billede

Alle fra http://www.arrowfilms.co.uk, til henholdsvis £8.99, £7.99 og £7.99.

Billede

Fra http://www.diabolikdvd.com til $12.99.

Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede

Manborg, Amazon.com
Fire in the Sky, play.com
Wasting away, play.com
Deadly Spawn, diabolikdvd.com
Anthropophagus, diabolikdvd.com
3000 Miles to Graceland, play.com
Dellamorte Dellamore, Amazon.uk
Terror at the Opera, Amazon.uk
Carnival of Soul, Den lokale Shell-tank
Diamond Dogs, Den lokale Shell-tank

Billede Billede Billede

Fra diabolikdvd.com

Billede Billede

Fra cdon.com
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Velkommen til Sørensen Exploitation Cinema...bloggen - klik her!
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf Gramm » søn 28. apr 2013 09:42

Lavede en byttehandel igår plus modtog spiral i løbet af ugen.

Billede

Spiral sæson 4
Kohime Vol. 1 & 2
Starman
Dark City Directors cut
Kamyla vol. 1 & 2
Gramm

Indlægaf Selvjustitsminister » fre 17. maj 2013 12:55

Jeg havde næsten givet op håbet på at finde nogle interessante film i Pragh, men så blev det alligevel til en stak. Desværre fandt jeg ikke nogen af Bruno Matteis nyere film og andet end en fra Bud Spencers Big Man serie.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Lige et close up af Pusher coveret. Jeg synes ikke helt jeg kan genkende Bodnia og Co. på forsiden

Billede
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf larsskive » fre 17. maj 2013 13:49

Selvjustitsminister skrev:Jeg havde næsten givet op håbet på at finde nogle interessante film i Pragh, men så blev det alligevel til en stak. Desværre fandt jeg ikke nogen af Bruno Matteis nyere film og andet end en fra Bud Spencers Big Man serie.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Lige et close up af Pusher coveret. Jeg synes ikke helt jeg kan genkende Bodnia og Co. på forsiden

Billede

Seje film du har fået dig her :)
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Selvjustitsminister » fre 17. maj 2013 13:59

larsskive skrev:Seje film du har fået dig her :)

Tak, de fleste er nogle papir covers fra film blade, og jeg må sku indrømme at jeg er ret imponeret over de film de smider med i filmblade dernede.

Havde jeg været stærk i italiensk, tysk og russisk (eller måske bare tjekkisk) var indkøbet blevet meget mere omfattende, men jeg orker ikke se film hvor jeg ikke fatter hvad de snakker om. Der var masser af italienske særheder, som jeg ikke tror er let tilgægelige andre steder.
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf rammy » ons 22. maj 2013 09:02

Billede Billede Billede Billede

Fra amazon.co.uk til £44.59 med fragt.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Velkommen til Sørensen Exploitation Cinema...bloggen - klik her!
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf Maratonmanden » ons 22. maj 2013 23:25

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Maratonmanden

Indlægaf rammy » ons 29. maj 2013 08:31

Har købt alle 8 udgivelser i Eighty Eight Films blærede Grindhouse Collection. Samlet pris på (knapt så blærede) £73.04 (med fragt) fra amazon.co.uk

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 1. jun 2013 16:35

Fik lige denne stak dvd'er fra Blockbusters netbutik i dag. Nogle af dem er brugte, andre er nye. De var alle billige. :mrgreen:

SAW 1-5 + TOMIE 1-4 (begge brugte og begge til 40 kroner per stk. Sweet!), CHERNOBYL DIARIES (brugt), RITUAL (ny), RABIES (ny), PUSHER - remake (brugt), A DANGEROUS METHOD (brugt)
Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » lør 1. jun 2013 22:46

Jack J skrev:Fik lige denne stak dvd'er fra Blockbusters netbutik i dag. Nogle af dem er brugte, andre er nye. De var alle billige. :mrgreen:

SAW 1-5 + TOMIE 1-4 (begge brugte og begge til 40 kroner per stk. Sweet!), CHERNOBYL DIARIES (brugt), RITUAL (ny), RABIES (ny), PUSHER - remake (brugt), A DANGEROUS METHOD (brugt)
Billede

Gode fund der :) Man kan være heldig i BLOCKBUSTERS netbutik nogen gange.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » søn 2. jun 2013 22:55

larsskive skrev:
Gode fund der :) Man kan være heldig i BLOCKBUSTERS netbutik nogen gange.

Ja, absolut. :mrgreen:

Virklelig mange coole dvd'er dér, Rammy og Maratonmand!! topdollar
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » søn 2. jun 2013 23:02

Selvjustitsminister skrev:Jeg havde næsten givet op håbet på at finde nogle interessante film i Pragh, men så blev det alligevel til en stak. Desværre fandt jeg ikke nogen af Bruno Matteis nyere film og andet end en fra Bud Spencers Big Man serie.

Trist, at det ikke blev til nogen Mattei-film, og ja, der er bestemt titler udsendt derovre, som ikke findes på dvd andre steder. Flere af de omtalte zombie-film fra Mattei findes jo nu bl.a. i Tyskland og THE JAIL skulle være ude et par steder også, men hans sidste kannibal-"dokumentar" findes mig bekendt ikke andre steder, og D'Amatos DEEP BLOOD er heller ikke på dvd andre steder (med mindre den er kommet siden jeg checkede sidst).

Men bestemt et fint indkøb never the less. Og ja, bare vi dog havde aviser, der smed den slags film i deres Søndagstillæg herhjemme. :mrgreen:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Selvjustitsminister » tirs 11. jun 2013 05:14

Jack J skrev:Trist, at det ikke blev til nogen Mattei-film, og ja, der er bestemt titler udsendt derovre, som ikke findes på dvd andre steder. Flere af de omtalte zombie-film fra Mattei findes jo nu bl.a. i Tyskland og THE JAIL skulle være ude et par steder også, men hans sidste kannibal-"dokumentar" findes mig bekendt ikke andre steder, og D'Amatos DEEP BLOOD er heller ikke på dvd andre steder (med mindre den er kommet siden jeg checkede sidst).

Men bestemt et fint indkøb never the less. Og ja, bare vi dog havde aviser, der smed den slags film i deres Søndagstillæg herhjemme. :mrgreen:

Jeg har ikke sögt specielt efter Mattei filmene herhjemme fra, jeg vidste bare at en del var udgivet der, men nu kan jeg jo så lede i Tyskland näste gang.

Jeg kan bedre lide at have film med hjem som souvenirer istedet for noget ubrueligt bras, det er sgu lidt sjovt at have nogle märkvärdige titler på hylden - film, öl og whisky som souvenir for at väre helt präcis, for det blev også til en Tjekkisk whisky og et par håndfulde öl i kufferten topdollar
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf Jack J » tirs 11. jun 2013 22:14

Selvjustitsminister skrev:
Jack J skrev:Trist, at det ikke blev til nogen Mattei-film, og ja, der er bestemt titler udsendt derovre, som ikke findes på dvd andre steder. Flere af de omtalte zombie-film fra Mattei findes jo nu bl.a. i Tyskland og THE JAIL skulle være ude et par steder også, men hans sidste kannibal-"dokumentar" findes mig bekendt ikke andre steder, og D'Amatos DEEP BLOOD er heller ikke på dvd andre steder (med mindre den er kommet siden jeg checkede sidst).

Jeg har ikke sögt specielt efter Mattei filmene herhjemme fra, jeg vidste bare at en del var udgivet der, men nu kan jeg jo så lede i Tyskland näste gang.

Jeg kan bedre lide at have film med hjem som souvenirer istedet for noget ubrueligt bras, det er sgu lidt sjovt at have nogle märkvärdige titler på hylden - film, öl og whisky som souvenir for at väre helt präcis, for det blev også til en Tjekkisk whisky og et par håndfulde öl i kufferten topdollar

Da jeg for mange år siden var med HF til Jugoslavien købte jeg en masse LP-plader. De var alle sammen Jugoslaviske udgivelser (og velsagtens bootlegs). Jeg har dem stadig og det er lidt sjovt at have LP'er fra et land, der ikke længere eksisterer.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1828 indlæg • Side 30 af 122 • 1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 122

Tilbage til Køb og salg-snak