HenrikL skrev:Det er måske derfor, jeg synes bedst om Leone, for jeg er også en pessimistisk sjæl.
Så er vi 2!!!

/D
HenrikL skrev:Det er måske derfor, jeg synes bedst om Leone, for jeg er også en pessimistisk sjæl.
HenrikL skrev:Jo mere deprimerende og mørke de er desto bedre.
HenrikL skrev:Ja, den er ikke til at komme udenom. Og hvor jeg dog hadede Kinski efter den omgang.
Men efter Den gotiske hævnsag And God Said to Cain vendte min Kinski-kærlighed tilbage.
HenrikL skrev:Ja, den er fremragende. Så den for anden gang for et par uger siden, og jeg mistænker, at den inspirerede Eastwood til High Plains Drifter.![]()
Det er sgu da cool at plante et kors foran den fyr, man har planer om at skyde, med navn og dødsdato. Fed film!
HenrikL skrev:Ja, Lars, der er kommet lidt nyt, deriblandt Ferdinando Baldis 'Forgotten Pistolero,' samt de fire Vacation-film med Chevy Chase og 'Uncle Buck' med John Candy, men jeg har ikke haft tid til at tage fotos af dem endnu. Har haft lidt travlt med at pakke gaver ind, som skal sendes rundt inden jul. Og så har jeg købt Ghost Dog, som jeg vil give min mor i julegave. Skal blive spændende at høre, hvad hun mener om den.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster