vonhegnet skrev:...ååh ja....desværre...solgt for laaaaang td siden...til en Norsker!!!
Åh ja, Dag-Johnny... Den hund!!!!

/D
vonhegnet skrev:...ååh ja....desværre...solgt for laaaaang td siden...til en Norsker!!!
Diabolik skrev:vonhegnet skrev:...ååh ja....desværre...solgt for laaaaang td siden...til en Norsker!!!
Åh ja, Dag-Johnny... Den hund!!!!Nå, pyt... Norge bliver alligevel snart indrulleret i Det Stordanske Rige og så får vi vores kulturskatte igen!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
/D
gorzelak skrev:Flot! Nyrupfilmene må være ude i forskellige udgaver - jeg har haft dem med hvidt cover.
Jack J skrev:Hvordan har du dog fået fat i dem??![]()
Diabolik skrev:Mellem Venner, denne blev dog straks efter ankomsten blev arkiveret lodret) Nyrup'er!!!!!
/D
Jack J skrev:Wauw, Dennis! "Lidt nyt", den håndfuld der er da for sej! Nå ja, okay, jeg har nu aldrig være specielt begejstret for Belmondo, men de tre nederste der vil jeg da kravle ind over gamle og syge mennesker, der ligger på jorden, for at få fat i. Congrats!
Jack
Mads Jensen skrev:Fedt cover til Motorsavsmassakren, det har jeg aldrig set før på DK video! Går ud fra at det er samme print som udgaven fra BB Video?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster