HenrikL skrev:Jeg kender ikke Conjuring, men rebet i træet mindede mig om præsten, der hænger sig på kirkegården i City of the Living Dead.
Ovesen skrev:Var i Tiger og købte Tarkowski, Seidl og Powell/Pressburger. Ikke ligefrem mainstream
larsskive skrev:HenrikL skrev:Jeg kender ikke Conjuring, men rebet i træet mindede mig om præsten, der hænger sig på kirkegården i City of the Living Dead.
Ja det har du da ret i det minder det da egentlig omMen Conjuring er faktisk en ret god film.
HenrikL skrev:larsskive skrev:HenrikL skrev:Jeg kender ikke Conjuring, men rebet i træet mindede mig om præsten, der hænger sig på kirkegården i City of the Living Dead.
Ja det har du da ret i det minder det da egentlig omMen Conjuring er faktisk en ret god film.
Jeg ved intet om den, blot er forsiden ildevarslende.
warlock skrev: Seidl er efter min mening sammen
med engelske Shane Meadows og franske Gaspar Noe, blandt de bedste og mest interessante instruktører lige nu.
Ed Larsen skrev:Hvornår ca. blev Askepot filmen vist på dansk tv? Titel og billede virker vagt bekendt, men jeg kan ikke sætte årstal på.
larsskive skrev:HenrikL skrev:larsskive skrev:HenrikL skrev:Jeg kender ikke Conjuring, men rebet i træet mindede mig om præsten, der hænger sig på kirkegården i City of the Living Dead.
Jeg ved intet om den, blot er forsiden ildevarslende.
Den synes jeg du skulle se, den har en ret uhyggelig stemming, det er en gyser af den gamle skole, vil jeg sige.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst