• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
1828 indlæg • Side 57 af 122 • 1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 122

Re: Hvilken film købte du i dag

Indlægaf warlock » tors 13. mar 2014 01:52

.
Senest rettet af warlock lør 11. feb 2023 17:13, rettet i alt 3 gange.
warlock

Indlægaf larsskive » tors 13. mar 2014 01:54

Ja det er rigtig nok en plakat :D Men det er da cool du har den fra Video Action, det er sgu ikke en man ser hver dag.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Diabolik » søn 16. mar 2014 19:01

Lidt fra 'indkøbt i nyere tid'-bunken... Jeg har skåret drastisk ned i indkøb af nye / ny udgivne DVD'er og koncentrerer mig istedet om at fylde hullerne ud af ældre udgivelser... Enkelte er købt bare for at kunne bruge '3 for en hund' muligheden...
En af disse, er blandt andet denne... Det er muligt, at det er en limited edition, men man får sgun'te meget for pengene andet en fancy indpakning...
Billede

Onmyoji: The Yin Yang Master 1 & 2... Endelig var der én der satte dem på ebay... IMO. super underholdende japansk fantasy/horror med dæmoner og spøwelser
Billede
Billede

Iiikke helt den Donnie Yen-flick som jeg regnede med... Lidt for meget Jackie Chan-slapstick...
Billede

En slags kinesisk X-Men... Egentlig ganske ok, men CGI-effekterne halter sgu' noget og det trækker ned i helhedsindtrykket!
Billede

Prolog til Hark's Detective Dee: Mystery of the Phantom Flame... Sherlock Holmes/CSI goes China... IMO. ikke så godt som Phantom Flame, men ganske seværdig wuxia!!
Billede

Har en svaghed overfor Re-Animator-serien, så da tyske Capelight skrev at de også ville udsende Bride of Re-Animator så var en forudbestilling uundgåelig!!
Billede

De to franskmænd Jeunet og Caro har altid, for mig, stået som de største billedmagere i nyere fransk filmhistorie... Desværre stoppede samarbejdet mellem de to efter Alien: Resurrection (som jeg, modsat mange andre, rigtig godt kan lide!!)... Filosofisk sci-fi thriller...
Billede

Har ikke fået den set endnu... Lånte den af Jesper Mørch i de glade VHS dage og syntes faktisk at den var ganske ok
Billede

Købt primært fordi jeg vil støtte AWE så godt jeg kan... Har aldrig været den stor Blair-fan og synes egentlig at Fader Merrin sku' ha' sagt 'F*ck it, I'm off...' og ladet hende sejle hendes egen sø!!! (Eller også skulle jeg ha' taget sagen i egen hånd, da jeg til The Scandinavian Sci-Fi, Game & Film Convention for et par år siden var ved at tromle fnugget ned... We elephants usually brakes for no one!!!) :D
Billede

Det positive er jo selvfølgelig, at Franco's WIP mesterværk endelig er tilgængelig på dansk DVD... Stor cadeaux til AWE for at gøre det muligt!!! Modsat visse anmeldere, så mener jeg at hvis man vil stifte bekendtskab med den beskidte og svedig-sleazede genre kaldet Women in Prison (WIP), så er Franco's Greta - Haus ohne Männer ubestridt en af de bedste og en 'must see'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Desværre er der også en dråbe malurt i bægeret... AWE har fortalt mig, efter at jeg kritiserede printet på deres facebookside, at
Another World Entertainment (officiel) skrev:Det er House of Edwin C Dietrich der har stået for restaureringen af filmen og de er selv så glade for arbejdet at der endog findes en lille dokumentar om processen.

Efter min mening, så har filmen fuldstændig mistet sin atmosfære/glød... man har ændret farver og kontrast så meget at filmen fremstår for glat og pæn... og hvis der er noget som ikke præger WIP-genren, så er det pænhed og glathed!!!
Billede

Ganske udemærket koreansk action drama... Denne engelske udgave er klippet...
Billede

Koreansk 2-disc udgave af My Wife is a Gangster... Valg nr. 3 i et '3 for en hund'-køb... Modsat On-Air's udgave, så er her da i det mindste tonsvis af ekstra materiale...
Billede

Engelsk Anchor Bay 8-disc samling af Franco's fineste øjeblikke... Desværre er 5 ud af de 8 film klippede, men der er da i det mindste en masse ekstra materiale (Heldigvis har jeg den schweiziske VIP udgave af boxsettet, som jeg fik Dietrich til at sende til mig... problemet med VIP-udgaven er at den ikke har en ski' extra materiale!)
Billede

Stod med boxen, da jeg var i Wien... Vurderede at den ikke var pengene værd eftersom den ikke var engelsk-venlig... Og selvfølgelig, efter jeg kom hjem til DK fortalte Kinski, at den faktisk har skjult engelsk audio!!
Billede

Om det ligefrem er 'Shaun of the Dead møder The Wolfman' vil jeg betegne dem som, men den er fanner'mer underholdende!!!! Desværre er spansk horror sjældent set på vores breddegrader, så det er forfriskende at se noget europæisk fremfor al det amerikaner slam som ellers sendes ud herhjemme!!!!
Billede

Cronenberg på syre... Det er sgu' underholdning om noget er!!!
Cronenberg har sit 'Flesh'-trademark... Coscarelli har sit Parallel univers-trademark... Nøøøj, hvor er den feeeejjjjj'!!!
Billede

Langt om længe lykkedes det at få fat i japanske King Record/Imajica's DVD udgave af Giulio Questi's pseudo-giallo... eller som Film i 70'erne betegner den;
Voldsomt kærlighedsdrama på en kyllingefarm

Billede

Og til sidst... Umbrella United's Drive-In Delirium... Omkring 1000 originale filmtrailers fordelt på 3 x 4 discs... Dette er intet mindre end 3 fantastiske udgivelser!!! En fredag aften med pals, pils, & pizza og de her!!! bow topdollar

Billede

Billede

Billede

/HJ
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf larsskive » søn 16. mar 2014 20:15

Det er da nogle fede køb Diabolik :D
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf warlock » søn 16. mar 2014 22:25

.
Senest rettet af warlock lør 11. feb 2023 17:10, rettet i alt 2 gange.
warlock

Indlægaf Jack J » søn 16. mar 2014 22:55

Rigtig fede indkøb der, Diabolik. Jeg synes ærligt talt, du sku' ta' og smid sammenligningen af de to ILSE-udgivelser, vhs vs. dvd, op her på forummet. Det lader jo ikke til, at der er nogen udover AWE, der læser AWE's fb-side (eller gider kommentere/like på de afsløringer).
bow
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » søn 16. mar 2014 23:26

Jack J skrev:Rigtig fede indkøb der, Diabolik. Jeg synes ærligt talt, du sku' ta' og smid sammenligningen af de to ILSE-udgivelser, vhs vs. dvd, op her på forummet. Det lader jo ikke til, at der er nogen udover AWE, der læser AWE's fb-side (eller gider kommentere/like på de afsløringer).
bow

Greta... Cropnings/afmaskningsforskelle;

Billede

Greta... Farveforskelle;
DVD vs. VHS
Billede

/HJ
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf larsskive » man 17. mar 2014 02:14

Jeg synes bestemt at vhs udgaven ser bedst ud.
Senest rettet af larsskive man 17. mar 2014 02:19, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » man 17. mar 2014 02:17

larsskive skrev:Jeg synes bestemt at vhs udgaven ser bedst ud.

Bestemt! Både farverne (folk er sgu da ikke så lyserøde som på dvd'en!) og det faktum, at man kan se mere af billedet (vigtigt billed-info, må man sige!).
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » man 17. mar 2014 02:22

Ja det er vigtig billed info :D Så det med at dvd altid er bedst holder ikke, selvfølgelig er den da ofte bedre, men ikke altid.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » man 17. mar 2014 02:24

Et stak dvd'er købt på et nyt indendørs kræmmermarked ikke langt fra, hvor jeg bor:

10 kroners dvd'er:

Naked Lunch (endda Criterions 2-disk dvd'en, som jeg længe har holdt mig fra at bestille fra Amazon, hvor en ny står til næsten £20).

The Haunting (ja, remaken!), reg. 1 dvd

Time Machine (ja, remaken!) DK dvd i snapcase

Inception - DK dvd

5 kroners dvd'er:

Matador Guld (ja, Matador!!!)

Jullerup Færgeby (om ikke andet vil Henrik Larsen forstå mig!!)

Ultimate Flint Collection med Our Man Flint og In Like Flint - reg. 1 dvd set (40 kr.)

Fra Amazon til nogle få pence:

Hobo With a Shotgun
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » man 17. mar 2014 02:27

Godt du har fået lidt nyt :D Den Matador guld, er det hele boksen du fik for 5 kr? angående Jullerup Færgeby er den da ret god, den vækker ihvertfald minder fra da man fra barn.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » man 17. mar 2014 02:31

Tak. Og nej, Matador Guld var en bonus dvd, som kom med i genudgivelsen af boksen. Dem, der havde den første udgave eller vhs-båndene, kunne så købe den i løs stand, og det er altså denne løse dvd, som jeg fik til 5 kr. Hvis det havde været hele serien, så havde det sørme været et scoop. Jeg har hele serien på vhs og det er fint nok, jeg behøver ikke opgradere. Man kan ellers købe hele serien i Bilka til 250,- men som sagt, det er vist ikke nødvendigt.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » man 17. mar 2014 02:36

Nå okay, jeg troede lige det var hele boksen for 5 kr, for så ville det da være et scoop. Men kan huske du nævnte engang, at du fik nogle kasser med vhs, og der var alle 24 vhs bånd med Matador :D Der var DR nu lidt nærig kun at putte en afsnit på hver, men så tjente de jo det ekstra.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » man 17. mar 2014 02:39

Ja, det er sandt, jeg fik hele serien forærende, og ja, DR var sgu nærige. De kunne sagtens have puttet flere afsnit på hvert bånd.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1828 indlæg • Side 57 af 122 • 1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 122

Tilbage til Køb og salg-snak