Her er min SATAN'S CHILDREN-dvd fra SWV. Jeg husker, at Fred Adelman endgang skrev, at han måtte gå i bad, hver gang han havde set den, fordi den er så svinsk.

larsskive skrev:Der er mange super gode titler imellemHar selv en del af dem, men dog ikke alle.
Jack J skrev:larsskive skrev:Der er mange super gode titler imellemHar selv en del af dem, men dog ikke alle.
Jepper! Det er en god idé at holde øje med tilbud på CDON. Jeg tror, jeg fik dem der til 3 for en hund, og portoen er lav. Bruce Lee-boksen er svensk, men dvd'erne er de samme, som der var i den danske boks (fra On-Air vist nok?) med engelsk dub og danske undertekster. Jeg ledte længe efter den danske, engang ku' man købe den billigt i TP, men da jeg først besluttede at ville ha' den, var den sgu væk alle vegne.
warlock skrev:Jack J skrev:Warlock opfordrer til anarki i "Hvilke film købte du i dag"-tråden, nemlig at vi bruger den til gamle film fra samlingen. Lad os holde nye indkøb og gammelt skrammel hver for sig og lave en ny tråd til at fremvise de gamle dvd/vhs'er.
Yeah! Anarchy in the DK.og lad gud barbere dronningen.
![]()
Godt initiativ med denne tråd. Den er åbenbart mere relevant, end den anden tråd.
Lad os håbe på, at der dukker nogle gode filmtips op fra de forskellige samlinger.
Der behøves jo ikke nødvendigvis at være billeder med hver gang, men det er rart med en fri tråd,
hvor man kan poste frit fra hjertet.![]()
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst